Mammaklær?

Aller siste

Blir kjent med forumet
I fare for å gjenta meg selv her, så var altså ikke denne ungen planlagt. Derfor har vi kvittet oss med alt av mammaklær og babyklær. (heldigvis har vi ikke somlet oss til å selge utstyret). Jeg hadde heldigvis glent en mammatights. Den måtte på i dag pga oppblåsthet og kvalme - tåler ingen press mot magen/mellomgulvet. Og i dag måtte jeg krype til korset og kjøp mammabukse igjen :( Jeg er bare 6 uker på vei, så antar jeg er tilbake til vanlige bukser en stund snart før mammatøyet må fren igjen. Noen andre som har gått til dette skrittet allerede?
 
Åh, godt å høre det var fler enn meg! Jeg er 6 uker i morgen og er ganske så oppblåst,øm og hoven at jeg føler ikke for å gå i noe stram olabukse! Går bare rundt i samboer sin joggebukse eller tights..men har jeg tightsen må jeg ha den over navelen for at den ikke skal være ubehagelig..hehe..føler meg i 3mnd vettu :p
 
*host* Jeg har allerede måtte "spe på" buksene mine med en strikk i knappehullet i et par uker. Forrige gang måtte jeg hoppe over i mammatøy i uke 9, og fikk ikke på noe annet før etter at tassen var født.. 
Har bestilt et par nye mammabukser, og de har endelig kommet til postkontoret i dag. Det er nesten så jeg ikke en gang kommer til å vaske de før jeg hopper oppi. 
 
Når jeg var gravid med datteren min så hadde jeg problemer med klær nesten hele svangerskapet; problemet var at jeg ble fort oppblåst og de vanlige (trange) buksene mine ble raskt for små. Problemet var at alle mammaklær var alt for store nesten helt frem til jeg var en 7-8 mnd på vei faktisk... Noen tips til hvor jeg etterhvert kan få tak i mammaklær som ikke er så store? Følte at det var enten eller; høygravid-klære eller vanlig hvis dere skjønner...
 
JEg har veldig lyst til å bestille meg noen gravidbukser nå. Føler meg så oppblåst, og er kvalm. Har titta på nelly.com, veldig mye fint der! Men mitt problem er at jeg er stor i utgangspunktet, så jeg er veldig usikker på om xl er stort nok..
 


Amberline skrev:
Når jeg var gravid med datteren min så hadde jeg problemer med klær nesten hele svangerskapet; problemet var at jeg ble fort oppblåst og de vanlige (trange) buksene mine ble raskt for små. Problemet var at alle mammaklær var alt for store nesten helt frem til jeg var en 7-8 mnd på vei faktisk... Noen tips til hvor jeg etterhvert kan få tak i mammaklær som ikke er så store? Følte at det var enten eller; høygravid-klære eller vanlig hvis dere skjønner...



Kjenner meg svært godt igjen ja! Mine barn ligger tett inntil ryggsøylen, så med begge så jeg aldri stor ut utenpå, men inni lå en normal stor unge, så jeg kunne ikke bøye meg på slutten selvom jeg nådde frem til borde hele veien (litt OT, men dog). Denne buksa jeg kjøpte på HM, er supergod nå selv med lingen mage. Den har et langt, og supermykt belte til magen, men den kan enkelt brettes ned. Kan brukes leeenge (håper jeg). Den har knyting under magen og srikk i bena. Kostet 199kr. Anbefalles.
 
Jeg har bestilt 2 mamma bukser fra Boob!
GLEDER meg til de kommer. Alt av bukser som strammer litt er GRUSOMT!!!!
 
Jeg husker at jeg var veldig tidlig ute med mammabukser sist gang jeg var gravid. Nå er jeg jo bare såvidt gravid så jeg kjenner ikke noe enda, men jeg håper å kan holde meg til vanlige klær en stund. Kan sikkert være kjekt med litt tights og tunika/kjoler etter hvert.
 
jeg kjøpte faktisk ett par mammabukser i london i fjor høst rett før jeg mista. De er veldig behagelig å ser ikke ut som mammabukser i det hele tatt, eneste forskjellen er strikk i sidene som kan reguleres. Ellers går det mest i 150kr haremsbukser fra cubus og tights... Er ganske stor i utgangspunktet men ekstra oppblåst nå... 
 
Jeg gleder meg til å kjøpe mammaklær og da spesielt bukser. Linningen på jeansene mine treffer et veldig ømt punkt (livmoren, kanskje?) i magen, så hjemme går jeg rundt i noen udelikate joggebukser. Gensere og overdeler venter jeg med, siden jeg ikke vet hvor stor jeg blir og jeg har mye som kommer til å passe igjennom sommeren. Har ikke lyst til å legge så mye penger i klær som kun skal brukes en kort periode.


 
Jeg er også litt småøm..gikk med olabukse igår,det var helt forferdelig!.. så går mest mulig i tights/joggebukse :) men HVOR kjøper dere mammaklær?? H&M? Trenger tips..aldri kjøpt dette før :)
 


Heidi:) skrev:
Jeg er også litt småøm..gikk med olabukse igår,det var helt forferdelig!.. så går mest mulig i tights/joggebukse :) men HVOR kjøper dere mammaklær?? H&M? Trenger tips..aldri kjøpt dette før :)


De jeg har bestilt er fra Ellos. Fant et par stykker som så kjempe fine ut. Ikke var de dyre, heller. Håper de er like fine på. 
H&M synes jeg at hadde lite mammabukser nå, men mammajeansene deres er veldig behagelige.
 
Ja, var innom nettbutikken på h&m igår..veldig lite utvalg! Får titte litt på ellos :) takk for tips!
 
Back
Topp