mammaklær...

MinaMor

Forumet er livet
Jeg som egentlig har sååå kontroll på hvor jeg har ting, finne jo selvfølgelig ikke den ene posen med mammaklær.
Og det er så klart den med bukser! Topper er liksom ikke det største problemet.

Og jeg som allerede ser ut som "ocktomom" å da... Hmmm

MEN min kjære snille mamma sa at hun hadde så lyst å sponse meg litt mammaklær!
Så nå er det på vei 1 olabukse, 1 dressbukse og en topp [:D][:D][:D]

( Bare 1,5 uke til jeg er 12 uker på vei, DA SKAL jeg tørre å gå i mammaklær! [:)])

ORIGINAL: siven79

Heldige du som får mammaklær av mamsen sin [:D]

Jeg har mammaklærne lett tilgjengelig. Var planen å få to så tett som mulig så ikke noen vits å gjemme klærne så veldig.

Har brukt mammabuksa mi alt, er mer behagelig for blæra mi. [:)]
Det synes jo ikke for den ser ut som alle andre bukser.

Sååå smart! hehe
Mine dukker vel opp rett etter de nye er kommet sikkert. Typisk det! [:D]
Jeg har funnet en mammabukse, og når jeg tok på¨den ble magen bare såå mye større!
Ble liksom formet oppi den "lomma". hehe
Men man skal jo være stolt av magen sin. Tror jeg nærmer meg det nå....
( Har hatt litt problemer med det... )

ORIGINAL: MinaMor

Jeg har mammaklærne lett tilgjengelig. Var planen å få to så tett som mulig så ikke noen vits å gjemme klærne så veldig.

Sååå smart! hehe
Jeg har funnet en mammabukse, og når jeg tok på¨den ble magen bare såå mye større!

Jeg elsker gravidmagen min. (Når den kommer da)
Da er man liksom lovlig kjukk[8D] og kan gå med stramme klær.

Føler meg skikkelig fin med gravidmage.

så heldig du er som elsket gravismagen din!! Jeg følte meg så utrolig dårlig med mage, håper det blir bedre denne gangen. eller ikke misforstå, jeg elsket jo den lille inni der, men bare hater gå rundt å være så svær, ingenting passer og æsj... jeg gikk opp 18 kg sist!!!!! men heldigvis, etter 14 dager var alt vekk, så jeg hadde nok ekstremt mye vann i kroppen tror jeg.

Jeg har allerede gått til innkjøp av en mammabukse og tre topper.. (Samme topp i forskjellige farger).. Buksa er hvit lin, samme som jeg hadde sist, men den revna midt på rompa, hehe.. Var på tilbud til 100kr da, så klarte ikke dy meg [:D] Elsker mammaklær, og flere av plaggene brukte jeg etterpå også, det er jo ikke alt som ser ut som mammaklær liksom.. 

jeg har gitt bort alle mine mamma klær jeg til frelsesarmeen
tok kun vare på en olabukse å en joggebukse.
tenkte at jeg fikk vell kjøpe meg nye når den tid kom at jeg ble gravid igjen. =) ser ikke ut som jeg trenger å skifte ut klærne mine enda da så jeg stresser ikke med det :)

Så snill mamma du har som har fått mammaklær (hehe.. mammaklær fra mamman..)!!!!

Her har jeg sniki litt på mammaklærne fra forrige gang. Og akkurat som nevnt over ble magen plutselig større! Og jeg er jo bare i uke 8 så det føltes veldig rart... Men vanlige bukser er allerede uaktuelt da de medfører ekstremt mange doturer;)

Elsker heldigvis gravidmage, men det er når det er gravidmage- nå føler jeg meg mest feit:s Er jo bare bilringene som plutselig ruler hele magepartiet, helt ukontrollerbart! Og jeg har egentlig ikke noe særlig ekstra mage i utgangspunktet så detta er bare rart. Men hjelper nok når uke 12 er passert som hos noen av dere andre, og man er litt mer offentlig gravid;)

ORIGINAL: to_små

ORIGINAL: MinaMor

Sååå smart! hehe

så heldig du er som elsket gravismagen din!! Jeg følte meg så utrolig dårlig med mage, håper det blir bedre denne gangen. eller ikke misforstå, jeg elsket jo den lille inni der, men bare hater gå rundt å være så svær, ingenting passer og æsj... jeg gikk opp 18 kg sist!!!!! men heldigvis, etter 14 dager var alt vekk, så jeg hadde nok ekstremt mye vann i kroppen tror jeg.

Jeg ELSKET også å gå gravid forrige gang.
elv om jeg var veldig dårlig, så elsket jeg det.
Tror ikke det blir anndrledes denne gangen.
Er bare litt lettere å elske magen når det er mer "normalt" å ha.. hehe
Ikke 2,5 mnd liksom.. hehe

Mammabuksene er allerede kommet på her, magen kom jo rekordfort og jeg klarer ikke å gå med de vanlige buksene mine lenger, stammer... [:'(]

elsker å gravid mage [:)][:)]
å jeg blir STOOOR...[8|] gikk opp 20 kg sist å er knappe 1.50 på lesten [8D][8D]
har liksom ikke så mye plass innvendig..[>:][8D]
bare å kjøpe litt klær som er plass å vekse i.
brukte mye tunika med strømpis til.. veeeldig komfi [:)]

Å så godt å lese at det ikke bare er meg som sniker meg inni mamma buksene allerede..[:D]
Var på HogM i går å tittet..
men gikk med ei venninne som ikke skal vite det enda så fikk ikke sett skikeklig..
men er det noen som har gode tips til til fine røffe mamma bukser??
Savner litt det på hennes..
[:D][:D]

Mamalicous-klærne på Nelly.com er jo bare sååå fine[:)] Men skulle ønske man fikk prøve dem først.
Laredoute.no har også litt

**Haley** det har kommet en ny butikk i tr.h fjordgata som heter Bellykiss de selger mamalichious [:)]

ORIGINAL: *SusieQ*

**Haley** det har kommet en ny butikk i tr.h fjordgata som heter Bellykiss de selger mamalichious [:)]

Åååh!!!Tusen takk for tips!!trodde ikke det var noen i byen som hadde det lenger!!Thank u!!

Back
Topp