Mammaklær-tips??

kinemorB

Glad i forumet
Synes det er lite utvalg i de butikkene vi har her i byen:/ noen som har nettside-tips eller kule butikk-tips? Noen som allerede har kjøpt noe de vil vise oss? :)

Synest HM begynner å komme seg,ellers har jo nelly en del fint:-)

Brukte selv bare mammabukser. Er så mye lange singletter å få kjøpt, de dekker over magen, og så et det bare å a jakker, gensere over der

Jeg brukte bare mammabukser og mamma strømpebukser sist og kommer til å gjøre det igjen nå. Og når det gjelder bukser syns jeg HM sine er veldig fine. Kjøpt to nye der i år og digger begge=)

Når det gjelder kjoler og gensere har jeg bare brukt vanlige klær. Gensere med litt lengde fungerte hele svangerskapet sist. Brukte mye de tynne litt lange genserene til Gina T. med ulike former for ulljakker til. De er kule og varmer når du ikke lenger kan lukke de også!

Jeg bruker også bare mammabukser. Kjøpte noe bluser ol sist svangerskap, men de blefor løse over brystene, ettersom jeg ikke fikk store gravid bryster, bare stor mage ;) bruker bare lange topper, og vide gensere i stedet! Hm har kjekke mammabukser, og så selger de slike baggy pants med strikk i livet i flere butikker! Og Cubus har herlig kosebukse til å ha hjemme, løs og god med strikk i livet. Finnes i svart og grå iallefall

sist hadde jeg mammaklær fra HM, fornøyde med de....hadde mest bukser, men og noen topper. Brukte og lange singletter med jakker/vanlige gensere over. Gleder meg til magen blir såpass at den ser ut som ordentlig gravidmage!

Må vel på HM en dag så fort som mulig og, for har ikke mange buksene jeg kommer inn i lengre - de presser så på magen! Skulle ønske det var litt kortere enn 12 mil til nærmeste HM!

Liker også buksene fra laredoute.no

HM buksene fungerer veldig bra for meg, men jeg som i vanlie bukser bruker M eller 38 må kjøpe S eller 36 på HM for at de ikke skal vie seg ut. Da holder de i evigheter for meg. Men det fungerer da kanskjeikke hvis du vanligvis bruker S. 

Den første gravidbuksen min sist kjøpte jeg i 38 og den brukte jeg bare en gang før jeg ga den bort.

Back
Topp