Mammaklær på nett

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Jeg kjenner jeg har stort behov for å se bra ut mens jeg er gravid, men siden det ikke er så mange mammaklærbutikker i Norge så tyr jeg til netthandel. Denne våren er det både bryllup og konfirmasjon. Litt usikker på om jeg kommer inn i bunaden og ønsker fortsatt kjoler til sommeren. Her har jeg tenkt til å handle litt iallfall.

http://www.seraphine.com
http://m.topshop.com/h5/products?categoryFilter=203984,208537

Har dere andre gode tips til nettbutikker?

Søkte bare på mammaklær norge på google jeg, fant en hel haug :)

Next clothing handlet jeg litt fra i går. . Gjorde det sist svangerskap også husker jeg.

Mener lindex har fått å

Syns det var mye fine kjoler på zalando! Hverdagskjoler liksom :) I forrige svangerskap handlet jeg en del kjoler i "vanlige" butikker, type jerseykjoler.

Hei, jeg kjøpte på svangerskapet.no , i selve butikken på Majorstua. På nett har de kun 1 sort bukse. Men i selve butikken hadde de også en olabukse. Jeg trengte 1 str mindre enn vanlige bukser.
Tusen takk for svar har vært umulig å finne bukser har vært lettere med overdeler

Tusen takk for svar har vært umulig å finne bukser har vært lettere med overdeler

Helt umulig med vanlige stormotebutikker, for å få det passende i livet så svømmer buksene i låret. Orket ikke å ha noe som strammet på magen. Synes det er ganske utrolig at ingen av de butikkene har noe mammaklær i det hele tatt. Overdeler fungerer det med vanlige topper etc, men tenker at når det er tid for ammetopper, så skal jeg sjekke den butikken igjen. Mener hun i butikken sa de tok inn noen modeller opp til str 46 eller XXL - og hvis de da er litt videre oventil enn vanlige topper, så bør det funke for min del.

Buksene har de forøvrig opp til str. 54 om jeg husker rett.

Tror Zizzy får inn noe form for haremsbukser etterhvert om du liker den stilen, de er jo vide og behagelige. Er ikke helt min greie..men får se hvor desperat man blir til sommeren etter noe luftig og ledig. :happy:

Back
Topp