Mammaklær på hm.com

Attpåklatt2016

Venter nr. 3 i januar 2016
Ser at mange skriver at det nesten ikke finnes str 38, 40, 42 på hm i butikk eller på nett. Jeg bruker 38 og saumfarte hm på nett i stad, fant en eller to jeans i de str og en tights. Gikk så inn på salgsiden der, og DER var det en del mer :D Endte opp med mange topper og bluser, tights, to jeans, en linbukse, en kjole/tunika og undertøy. Virket som det var en del mer på salg enn det var til fullpris der inne, men det på salg vises ikke hvis du bare går inn på mammaklær. Ville bare tipse dere andre som sliter med å finne klær som passer for tiden ;)

Takk for tips:)

Tanken på at man må LETE etter "normale" størrelser får meg til å miste helt lyst på å kjøpe klær der :-P

Jeg tenker bare at det er en indikasjon på hvilke str som er "normalen" i samfunnet :) At de går tom på hovedlageret er jo sånt som skjer, kjedelig for oss selvfølgelig.

TAkk for tipset!! Mye som er utsolgt overalt! Føler jeg ikke kan kjøpe for mye heller da, siden jeg regner med å endre størrelse et par ganger ila svangerskapet...

Spesielt når modellene av mammaklær der heter SLIM FIT og lignende. De har ikke no i min størrelse der for å si det sånn. Jeg bruker til vanlig 42/44 men pga dissa slim FIT greiene får jeg ikke dem på meg..

Ser at mange skriver at det nesten ikke finnes str 38, 40, 42 på hm i butikk eller på nett. Jeg bruker 38 og saumfarte hm på nett i stad, fant en eller to jeans i de str og en tights. Gikk så inn på salgsiden der, og DER var det en del mer :D Endte opp med mange topper og bluser, tights, to jeans, en linbukse, en kjole/tunika og undertøy. Virket som det var en del mer på salg enn det var til fullpris der inne, men det på salg vises ikke hvis du bare går inn på mammaklær. Ville bare tipse dere andre som sliter med å finne klær som passer for tiden ;)
Jeg bommer alltid på knappene på tlf!!:p Var ikke meningen med tommel ned, skulle være tommel opp!xD
Takk for at du tipset, da skal jeg jammen meg innpå nettet da jeg kommer hjem i ettermiddag! ;)

Er heelt grønn - kan man kjøpe mammaklær på bakgrunn av størrelsen man er nå? Eller må man gå opp noen størrelser for å ta hensyn til at man vokser? *rødme*

Spesielt når modellene av mammaklær der heter SLIM FIT og lignende. De har ikke no i min størrelse der for å si det sånn. Jeg bruker til vanlig 42/44 men pga dissa slim FIT greiene får jeg ikke dem på meg..
Skjønner deg godt, men de hadde en del som var girl friend og boyfriend fit som var litt løsere i passformen. Var der med de to første og heldigvis var det ikke så mye slimfit da!

Mamalicious.no har mye av det samme som h&m, anbefaler å ta en titt der :)
Men til en helt annen pris. Syns også str der er vanskeligere å finne riktig. Veldig mye fint da! Skal på en butikk senere i svangerskapet og handle litt av de bl.a. men må prøve.

Er heelt grønn - kan man kjøpe mammaklær på bakgrunn av størrelsen man er nå? Eller må man gå opp noen størrelser for å ta hensyn til at man vokser? *rødme*
Jeg har gjort det ja, regner med å gå opp en str I løpet av svangerskapet men nå passer jeg samme som før jeg ble gravid.

Var på tre forskjellige hm'er i går, INGEN hadde mammabukser i str 38 og over, bare små str igjen..

Jeg fant en i den lokale hm, men ingen flere, kjøpte selvfølgelig den :p

Jeg sliter også med det. Har en fra forrige svangerskap i str 36 og den er for stor nå. Prøvde en i 36 på hm for noen uker siden og da ble strikken i livet for liten for høygravid meg og buksa passet akkurat. Så de har blitt mindre i str siden sist jeg var gravid. Må ha 38 nå. Og det er umulig å få tak i jo.

Har erfart at det der ikke stemmer veldig godt på flere av modellene deres. Tommer må prøves på meg :)

Å, kjedelig da :) så de hadde noe på ellos også, kanskje du kan se dær :) vet ikke om Lindex har nettbutikk :) sliter med at jeg ikke finner noe jeg liker da jeg er vant med å gå i KUN levisbukser, så har kjøpt noen på nett, men føler ikke de sitter på slik jeg vil, men går i det fordi jeg må (kresen) :p

Du kan forresten sjekke bestseller også, mener de også har litt utvalg av mammaklær om jeg ikke husker feil :)

Back
Topp