Mammaklær og babyklær på nett

Ønskenrto

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Jeg tenkte jeg kunne lage en tråd hvor vi kan tipse hverandre om nettsider hvor de selger fine mammaklær og babyklær :) Jeg har handlet et par mammaplagg på newlook.com (ca. 40 kr i frakt) og asos.com (gratis frakt). Masse fint på disse sidene :)

Har lagt inn noen linker i topp tråden ;) Om dere ønsker flere linker inn der så skriv i den tråden, så skal jeg plotte inn ;)
Om dere ønsker å forsette her kan jeg også legge inn tråden i topp tråder :)

Når bruker man å begynne å handle inn mammaklær?

skrev lenger ned at jeg skal ta bılder av noe av det de har her. jeg kan sende det tıl norge. ca prıs pr plagg er 30-50 kr :) kanskje opp ı 90 for bukser. tar m bılde av prıslapp.

Når bruker man å begynne å handle inn mammaklær?
Jeg har handlet inn et par plagg pga. at jeg er så oppblåst for tiden. Har kjøpt løse bukser for gravide som ligger under magen og ikke over. Slik at en ikke kan se at det er gravidbukser :) mye mer komfortabelt. Har også handlet en mammatights og et par topper, mest fordi jeg fant de billig på newlook.com :) trenger nok ikke de på en stund enda.

Jeg tenkte jeg kunne lage en tråd hvor vi kan tipse hverandre om nettsider hvor de selger fine mammaklær og babyklær :) Jeg har handlet et par mammaplagg på newlook.com (ca. 40 kr i frakt) og asos.com (gratis frakt). Masse fint på disse sidene :)
Bare husk at på asos, så kommer til mva i tillegg når du handler over 200 kr. Bare sånn at du ikke får en smell plutselig:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her skal jeg handle i Canada. Har stooooore planer. :D... behagelige sko er et must tenker jeg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøper babyklær på ebay :-) mammaklær brukte jeg aldri i mine to forgje svangerskap :-)

Termin 4.januar ❤

Back
Topp