Mammaklær fra Asos?

Didelidox

Forelsket i forumet
Septembergull'17
Hei!

Jeg surfer litt etter mammaklær på nett da butikkene jeg har vært i her i nærheten har litt lite utvalg.
Er det noen som har erfaring med å handle fra utlandet, soom f.eks fra Asos?
Bestiller mye klær på nett sånn til vanlig men aldri fra utlandet. Litt redd det skal bli styr med retur.

Noen med gode eller dårlige erfaringer?
 
Hei!

Jeg surfer litt etter mammaklær på nett da butikkene jeg har vært i her i nærheten har litt lite utvalg.
Er det noen som har erfaring med å handle fra utlandet, soom f.eks fra Asos?
Bestiller mye klær på nett sånn til vanlig men aldri fra utlandet. Litt redd det skal bli styr med retur.

Noen med gode eller dårlige erfaringer?

Aldri handlet fra Asos, men har handlet litt fra nextdirext. Fine klær med rask levering som jeg henter hos tollpost. Ingen stress med retur til dem i allefall, men er lurt å sjekke størrelsesguiden godt først så kanskje du slipper å returnere [emoji4]
 
Hei!

Jeg surfer litt etter mammaklær på nett da butikkene jeg har vært i her i nærheten har litt lite utvalg.
Er det noen som har erfaring med å handle fra utlandet, soom f.eks fra Asos?
Bestiller mye klær på nett sånn til vanlig men aldri fra utlandet. Litt redd det skal bli styr med retur.

Noen med gode eller dårlige erfaringer?

Det viktigste er vel å dobbeltsjekke at du slipper å betale toll når du handler i utenlandske nettbutikker. Aldri brukt asos selv så vet ikke hvordan det er. Selv synes jeg Zalando har et fint utvalg av mammaklær [emoji4]
 
Bare gode erfaringer med å handle på ASOS
 
Jeg har handlet mange "vanlige" klær hos ASOS. Sist jeg fikk tilsendt en kjole måtte jeg betale toll Jeg er mye i Sverige så jeg får det tilsendt dit, da slipper jeg toll
Ellers er det litt krånglete å sende tilbake. Jeg har ikke orket å gjøre det enda..
 
Kjøpt fra Asos, og det var noe tollstyr. Hold deg under 350 inkl porto så blir det ikke tull ihvertfall :)
 
Kjøpt fra Asos, og det var noe tollstyr. Hold deg under 350 inkl porto så blir det ikke tull ihvertfall :)
Gjerne med bittelitt margin, tollvesenet regner ikke alltid utenlandsk valuta slik du gjør (bruker littandre satser).
 
Gjerne med bittelitt margin, tollvesenet regner ikke alltid utenlandsk valuta slik du gjør (bruker littandre satser).

Aldri hatt problemer med når jeg har bestilt for 349. Bestiller mye fra utlandet og da bestiller jeg alltid så nært tollgrensen som mulig, bare EN gang har jeg opplevd valuttaendring og fått moms fordi jeg kom noen kroner over. Tollvesnet følger ikke egne valutta, men valutta er i endring og man kan være så uheldig at kronekursen har endret seg akkurat i det tollvesnet fortoller din pakke.
 
Aldri hatt problemer med når jeg har bestilt for 349. Bestiller mye fra utlandet og da bestiller jeg alltid så nært tollgrensen som mulig, bare EN gang har jeg opplevd valuttaendring og fått moms fordi jeg kom noen kroner over. Tollvesnet følger ikke egne valutta, men valutta er i endring og man kan være så uheldig at kronekursen har endret seg akkurat i det tollvesnet fortoller din pakke.
Har brent meg på det to-tre ganger selv, så bruker å prøve å ha en 10-20krs slingringsmonn nå om dagen.
 
Venter fortsatt i spenning på min bestilling og håper klærne passer så jeg slipper retur.
Bestilte for langt mer så her blir det nok toll ja :)
 
Back
Topp