Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah så lurt da, tror ikke jeg har nok passende type klær å bruke på jobb der faktisk! Men bør vel vurdere det kanskje!Jeg har en del liggende (topper, tights, strømpebukse osv), men ikke brukt noe foreløpig. Men reddes nok inn av at jeg utelukkende enten bruker kjole med strømpebukse eller tights med cardigan over. Og det strammer jo minimaltKjøpte 1 bukse, 3 t-skjorter og 1 kjole på ASOS når det var black friday også, gleder meg til å få i postkassen
![]()
Hi hu godt vi er flere! Her kommer det å går gjennom hele dagen. Selv om det er noe bedre en i helgen. Har våknet noen netter på rad av det.Jeg bor for øyeblikket i joggebukser eller en veldig myk turbukse fra bergans (Men den blir nok også snart pakket bort - den har nemlig knapp..), så jeg tror jeg stikker og kjøper en bukse eller to så fort muligheten byr seg...
Er så oppblåst at det gjør tidvis vondt uavhengig av bekledning.
Jeg er 6+1 og bruker vanlige bukserNå følte jeg meg lite gravid her, merker ikke buksene enda, mener jeg gikk lenge med vanlige bukser sist også, men muligens et dårlig tegn...