Mammajakke

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Ja, i dag kom pakken fra Jollyroom i posten :D der var vinterjakken fra mamalicious som jeg kjøpte på supertilbud der... Og herregud, den blir god å bruke når d blir kaldere ute :D Har en didrikson vinterjakke nå, har bittelitt til å gå på, men tror den blir for trang til desember ihvertfall.. Så er veldig fornøyd :)

Å så herlig. Eg har ein jakke igjen, berre krysser fingrene for at eg ikkje vokser ut av den og :P

Har fortsatt en jakke som passer, så får vi se om noen måneder. Det er mye fint hos mamalicious!

Har fortsatt en jakke som passer, så får vi se om noen måneder. Det er mye fint hos mamalicious!
Ja. De har masse! Kommer nok ikke til å kjøpe noe mer mammaklær. Men tenkte ta en runde å handle noe fint amme tøy denne gangen ☺ bare for gøy egentlig.

Har handlet amme bh er hos mammatrend i dag. De er såååå fine:)

Jeg har også sett på jakker fra det merket der, men kvier meg sånn mot å bruke 800 kr på en jakke jeg bare trenger i 3-4 mnd. :p Vinterkåpen min vil passe tre-fire uker til, men etter det blir det knapt altså. Så må vel sånn sett bare bite i det sure eplet..

Merker at jakkene mine begynner å bli ubehagelig på magen innimellom :P

Sonne jakker er praktiske :)

Back
Topp