Mammahjertet

Shionage

Flørter med forumet
Blør for mine 2 barn, når jeg kommer fra jobb har de så fryktelig lyst å leke med meg, eldstejenta sitter klar med kortene og ønsker at jeg spiller med henne, yngste pia står med dukkevogna og ønsker å leke mor og barn med meg, men jeg er så sliten og trøtt så alt jeg egentlig orker er å ta de på fanget å kose med dem. Lurer litt på om jeg skal snakke med legen å få en liten sykemelding, men har ikke lyst til det heller, er for tiden veldig vondt å gå på jobb, den lille i magen turner på natten så blir ofte et par times søvn før jeg må opp på jobb, på jobben går jeg mer eller mindre i ett sett så etter noen timer har jeg sterke kynnere og mye nedpress pluss korsryggsmerter. Så her sitter jeg med nesen i datamaskina mens ungene er forvist til barnetv for det er trossalt mer behagelig for meg :( Skal ikke være lett dette her, får se i 2015, er jeg like sliten så må jeg kanskje ta noen dager for å hente meg inn

Vil anbefale deg å vurdere sykmelding. Selv er jeg 50% sykmld pga bl.a samme problem..sleit meg ut på jobb og klarte ikke å gi noe av meg selv til de som var hjemme. Går til slutt såpass utover psyken at det er ikke verd det. Du kan erstattes på jobb, men ingen kan ta over mammarollen din! :)

Kjenner det i mammahjertet jeg også når jeg ikke har ork til å leke. Og må legge meg på sofaen osv.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Jeg har bare ei snuppe hjemme, og jeg kjenner sånn på den dårlige samvittigheten. Jeg er nå 30 % sykemeldt, og har litt mer energi. Men mannen har så langt måttet stå til ekstra de siste månedene med lillemor. Lillehjertet mitt er veldig mammadalt, så fet skjærer ekstra når jeg ikke klarer å være like engasjert som tidligere

Du må lytte til kroppen din!
Har selv dårlig samvittighet, men prøver leke litt, og slapper av under barne tv osv.
Men jeg er også sykmeldt.

Som dei andre seie: lytt til kroppen din og få deg sykemelding! Ingen tjener på at du slit deg ut!

Back
Topp