boogiewoogie
Andre møte med forumet
Det er første gang for meg også. Har du vært hos jordmor eller lege og fått høre etter hjertelyden? Jeg var hos jordmor i uke 12 og da fant hun hjertelyd. Vi var forøvrig på privat ultralyd i uke 13 og fikk se en liten reke sprelle rundt. Jeg merker heller ikke noe særlig til at jeg er gravid bortsett fra at jeg trenger en del søvn. Nå er jeg i uke 16 og har de samme tankene som deg om det virkelig er noe der inne? Jeg har ikke fått satt opp noe oppfølging før uke 19 hos jordmor. Denne timen har jeg ikke mulighet til å gå på så da er det ikke noe før uke 21 og ordinær ultralyd. Det er ganske lenge til så regner med at jeg er "mer gravid" da
Jag köpte först en "angelsound" http://www.angelsounds.no . Och där hörde jag hjärtljud, men när vi var hos jordmor senare så hörde hon inget..:/ Men har förstått att det är ganska vanligt...
Så kul och skönt det måste ha varit att få se den lille redan i vecka 13 Jag ska på ultralyd den 14e januari, det ska bli sååå spännande !! Då blir det länge för dig o vänta ja, men det är det säkert värt sen.. Bor du/ni i oslo eller?