mammagrupper oslo?

boogiewoogie

Andre møte med forumet
Hej !

Är en svensk tjej på 29 år som flyttade till oslo för ca 3 år sedan tillsammans med min sambo. Nu väntar vi barn och det hade varit kul att lära känna någon som är i samma situation som en själv ? :) Är väl antagligen lite för tidigt att gå på så kallade mammagrupper kanske, är bara i vecka 4+2 (beräknat från befruktningen).

Hei

Jeg er en dame på 32 år og fra Oslo , jeg kunne også tenke meg en mammagruppe. Hyggelig å bli kjent med flere "småbarnsmødre" Jeg har 2 barn og 1 bonusbarn fra før, men de er så store 13,10 og 6 år så det er som å starte på nytt.
Hvor i Oslo bor dere ?

Oslo her også, og er veldig gjerne med på å ha en mammagruppe.
Har ei jente fra før på på 1,5 år.

Ikke helt klar for å legge ut hvor jeg bor offentlig enda...

Oslo her også :) hører egentlig til mai, men foreløpig termin er 25 mai, så veldig mulig det blir juni-babis! Jeg er 28 år og har en loppe på 3 år fra før. Jeg er 7+5 idag!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er også Osloborger :-) Har en gutt på 2 og er selv 31. Hadde også veldig glede av barselgruppe fra helsestasjonen forrige gang jeg fikk barn. Foreløpig termin 9.juni (5+6).

Jeg bor også i oslo, er 31. Dette blir nr tre. Har to gutter fra før. En på 4,5 og en på 1,5

Jeg er også Oslojente, 31 år og har en jente på snart 3 år fra før.

Innflytta Oslo jente her også på 32 år. Jeg er gjerne med på ei mammagruppe :) er 6+4 i dag og teller ned til uke 12 :-)
Dette blir min første men har et bonusbarn på 9 år :)

Dytter litt på denne jeg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er ei innflytta Oslojente på 34 år.
Er førstegangsgravid og har et bonusbarn på 6 år fra før.

En lokal mammagruppe høres hyggelig ut! :)

Bor i Akershus men er gjerne med på Oslo-treff ettervart ;) Er 29 år.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er det iallfall en trøtt Oslomamma....Er konstant trøtt i grunnen! Spiren har det forhåpentligvis bra :-) Sender iallfall mye hormoner til mora...

Jeg er desverre senge liggende i 3 uker for at spiren skal klore seg fast den siste tiden fram til 12 uker. Mens jeg løper fram og tilbake på do opp til flere ganger om dagen. Men motet er oppe :-D

Jeg er desverre senge liggende i 3 uker for at spiren skal klore seg fast den siste tiden fram til 12 uker. Mens jeg løper fram og tilbake på do opp til flere ganger om dagen. Men motet er oppe :-D

Godt å høre at du er ved godt mot selv om det må være tøft... :) Alt skal gå bra med spiren din!

Stakkere! Men herlig at humøret er greit :)

Her går det fint. Føler meg helt som vanlig, på god og vondt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her virker alt bra med spira, men jeg er ufattelig sliten, småkvalm og sulten. Men det går seg til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hej !

Är en svensk tjej på 29 år som flyttade till oslo för ca 3 år sedan tillsammans med min sambo. Nu väntar vi barn och det hade varit kul att lära känna någon som är i samma situation som en själv ? :) Är väl antagligen lite för tidigt att gå på så kallade mammagrupper kanske, är bara i vecka 4+2 (beräknat från befruktningen).

Jeg er 31 og bor i Oslo. Foreløpig terming 27.06.14 :) Det hadde vært hyggelig å bli kjent med andre sommermødre.

Har det skjedd noe mer her eller er det litt tidlig fremdeles?

Hej igen ! Det hade varit kul o veta lite om era erfarenheter som första gångs gravida... och ni som är gravida för första gången nu. För mig är det så att jag är i v 18 nu ca. Och jag har en limiten mage men jag kan inte tro att jag är gravid för det känns iiiingenting :/ ska på ultraljud den 14e januari och jag är så bekymrad och orolig :S Detta gör att jag inte kan vara så glad som jag kanske borde vara .... Jag har ändå gjort 6 stycken grav.tester och alla är positiva, och mensen har jag inte haft på hela tiden...så visst borde det vara sant. Men jag kan inte tänka mig att det får plats en 12 cm baby i mig... :S

Hej igen ! Det hade varit kul o veta lite om era erfarenheter som första gångs gravida... och ni som är gravida för första gången nu. För mig är det så att jag är i v 18 nu ca. Och jag har en limiten mage men jag kan inte tro att jag är gravid för det känns iiiingenting :/ ska på ultraljud den 14e januari och jag är så bekymrad och orolig :S Detta gör att jag inte kan vara så glad som jag kanske borde vara .... Jag har ändå gjort 6 stycken grav.tester och alla är positiva, och mensen har jag inte haft på hela tiden...så visst borde det vara sant. Men jag kan inte tänka mig att det får plats en 12 cm baby i mig... :S

Det er første gang for meg også. Har du vært hos jordmor eller lege og fått høre etter hjertelyden? Jeg var hos jordmor i uke 12 og da fant hun hjertelyd. Vi var forøvrig på privat ultralyd i uke 13 og fikk se en liten reke sprelle rundt. Jeg merker heller ikke noe særlig til at jeg er gravid bortsett fra at jeg trenger en del søvn. Nå er jeg i uke 16 og har de samme tankene som deg om det virkelig er noe der inne? Jeg har ikke fått satt opp noe oppfølging før uke 19 hos jordmor. Denne timen har jeg ikke mulighet til å gå på så da er det ikke noe før uke 21 og ordinær ultralyd. Det er ganske lenge til så regner med at jeg er "mer gravid" da :)

Back
Topp