Mammaer

sahara82

Blir kjent med forumet
Kan ikke vi alle mammaer fortelle hva vi jobber med/hva slags yrker vi har!!?? Sånn at hvis vi har noen fagspørsmål til det aktuelle yrket så kan vi spørre hverandre om det....

Jeg er tannpleier,så lurer dere på noe ang tenner så er det bare så spørre..

Jeg er barne og ungdomsarbeider, med tillegsutdanning i barnevern.  Jobber for tiden i barnehage.

Jeg er førskolelærer, akkurat ferdig med utdannelsen og jobber i barnehage.
Vurderer å studere litt mer senere, enten spesialpedagog eller logoped...Får se om jeg orker å starte på'n igjen..(er rimlig lei skole nå!!)

Dagligleder på tannlegekontor og assisterer i kirurgi.

Advokatsekretær med engelsk som spesialområde - oversettelser og språkvask.

..

Oj, så bra jobber/utdanning dere har da... Jeg har jobbet som vikar i mange år, så jeg har erfaring fra litt forskjellige felt. Alt fra regnskap, arkiv, legesekretær og transportbransjen deriblant noe fortolling....

hei jenter=)jeg er da hjelpepleier, så bare spør deresom dere lurer på noe,så skal jeg svare etter beste evne....[:)]

Kokk og kafemedarbeider[:)]

Resepsjonist... Så lenge jeg gidder det.
BI fom neste høst håper jeg [8|]

er sykepleierstudent med permisjon nå...
har jobbet innen helseinstitusjoner siden jeg var ferdi på vgs i 2003

Jeg er ikke utdannet noenting jeg, men har jobbet mange år i barnehage.

Arbeidsledig førskolelærer [:)] Dvs. det heter vel permisjon nå da...

Jeg har en bachelor i reiseliv. Jobber som resepsjon/-kafémedarbeider,men håper at jeg skal klare å få meg en annen jobb før permisjonen er slutt..

Jobber med så mye. Arkiv, opplæring, kurs, faglig ansvarlig for lærlinger innen vårt felt. Men ting blir nok litt anderledes når jeg kommer tilbake på jobb etter permisjon

[:)]helsesekretær,mangler 1/2 år før bachelor i internasjonal markedsføring....lurer på å fullføre det mens jeg er hjemme med bebis

jeg er hjelpepleier, veldig lyst til å videreutdanne meg til barnepleier[;)]

Utdannet revisor, men jobber som regnskapsfører. Driver med alt fra bokføring,fakturering og lønnskjøring til årsavsluttning.

Er sykelepeier og jobber i hjemmesykepleien og på sykehjem....

Back
Topp