Mammadalt?

Carla82

Gift med forumet
Begynner å lure litt på om gutten vår har blitt litt mamma-dalt..[&:] Prøver å la han bli vant til andre folk, men nå i det siste har han begynt å sutre med en gang andre har holdt han..Håper det går over! Hvordan er det med deres nurk? Det er kanskje ikke så rart at det blir sånn siden vi ammer osv..

Det er litt naturlig at de foretrekker mamma tror jeg. Marie kan til og med bli sur om pappaen holder henne særlig om hun er trett. Det sårer han veldig stakkars.

Ja Ludvig er også sånn, spesielt hvis han er trøtt... Men pappa er greit da, han er den store helten!

dem begynner kanskje å bli litt skeptiske til andre. Det er Kine ihvertfall....

david er fortsatt glad i alle han[:D][:D][:D]

Snuppa er guttegæern! Lyser opp når pappa'n eller bestefaren snakker til ho. Ligger og sutrer og titter på pappa helt til ho får oppmerksomheta hans... [:D] 

Fredrik er litt opp og ned egentlig. han trives stortsett med alle som smiler og pludrer med han. men av og til vil han ikke...
Han er kjempe glad i pappan sin, for han leker med han og lager morsomme anskiter. Det elsker han og smiler over hele fjeset[:D]

alex har vært litt avhengign av meg siden jeg gjør jo ale og da mener jeg alt,steller,tar han med meg bader og legger han leker med ham..you name it..så nå siden fredag har mannen min lagt hanså ikke det skal bli nor problem når me har barnevakt..og det gikk kjempe flott etter første gangen..legger seg uten noe problem om det er  meg eller pappan..men han er fortsatt litt mammadalt da[;)]

ORIGINAL: Eirin_3

Det er litt naturlig at de foretrekker mamma tror jeg. Marie kan til og med bli sur om pappaen holder henne særlig om hun er trett. Det sårer han veldig stakkars.

huff, sånn er det her også, selvom pappaen bader han fast så er det nesten kun da han er akseptert og de koser seg, alt annet er det bare mamma som duger til. Håper han vokser det av seg snart og kan la andre legge ham og roe ham og leke med ham. Med andre enn oss så har han til nå egentlig vært ganske tillitsfull med andre som holder han korte stunder egentlig, men sist vi var på besøk ble han redd og ville bare til meg, håper det bare er en periode.. skal snart sørover på familiebesøk til besteforeldre og tanter og onkler, som altså bor langt unna og kun har sett han 1 gang, og kan tenke meg det er en del som blir lei seg hvis han bare gråter når de holder han...

Back
Topp