Mammadalt

linnzzz

Glad i forumet
GUD!!,kor lei jeg er det ordet...

Trur ALLE jeg treffer forteller meg det, at gutten min er det...... + alle i familien min

Holder nesten på å klikke, gidder ikke å gå på besøk til folk som ikke har / har hatt barn på noen år, engang nesten....

Kunne nesten trodd jeg hadde gjort noe galt, grrrr!!

Måtte bare få det ut, er bare dritt lei..................

Du gjør nok ikke noe galt![:)] Barna er gjerne slik i denne alderen..
de knytter seg sterkere til oss og de er mer bevisste på hvor foreldrene er. Det er slik det er og er en del av alle barns utvikling. heeeeeeeelt naturlig[:)]

meen..selvfølgelig ikke alle som tenker på det og som tror at vi "daller" fryktelig med babyene våre..

KLeeeem[:)]

hehe... som om du ikke vet det selv så skal alle fortelle det til deg liksom... typisk!

årh jha! er så UTROLIG IRRITERENDE at alle blander seg i alt om barna altså!....

Skjønner deg veldig godt!! Hva er det som er så galt med det da?? Herregud, det er jo unga våre!
Kaia er veldig mammadalt når vi har besøk eller er borte på besøk, er visst ikke alle det er like populært til [;)]

samme her!!! oxo sier de at jeg ikke lar han grine i det hele tatt.. at jeg skjemmer han bort fordi jeg ikke lar han ligge i evigheter å grine!!!

jobben min er jo å passe på han!!!

ORIGINAL: sneipen peipen

samme her!!! oxo sier de at jeg ikke lar han grine i det hele tatt.. at jeg skjemmer han bort fordi jeg ikke lar han ligge i evigheter å grine!!!

Dessuten i hvertfall her, så gråter han litt hjemme men lar han ikke gjøre det når vi er borte for da er det
så mye annet å ta hensyn til og vil da gjerne at min sønn skal være bild

ORIGINAL: BirgitteB

ORIGINAL: sneipen peipen

ja... er jo ikke super lett å føre en samtale når man er på besøk om minsten ligger å hyler!! nei vettu hva...

Dessuten i hvertfall her, så gråter han litt hjemme men lar han ikke gjøre det når vi er borte for da er det
så mye annet å ta hensyn til og vil da gjerne at min sønn skal være bild

ORIGINAL: IrenePirene

hehe... som om du ikke vet det selv så skal alle fortelle det til deg liksom... typisk!

Jaaaaa der har du det. Greit om ein persom sier det men når fadar alle gjør det!!!!
Heldigvis er like mye pappadalt <3

Du får printe ut denne og dele ut[;)]

http://www.hjemmemamma.com/smart-mammadalt

ORIGINAL: Triolise

Ja tenkte faktisk på d...Hihi... Hvorfor bryr jeg meg egentlig?? Tror egentlig bare di sier "åå han er såå mammadalt" kun fordi dei syns det er trist at de ikke kan holde han uten at han syter litt... :p

ORIGINAL: linnzzz

ORIGINAL: Triolise

Ja tenkte faktisk på d...Hihi... Hvorfor bryr jeg meg egentlig?? Tror egentlig bare di sier "åå han er såå mammadalt" kun fordi dei syns det er trist at de ikke kan holde han uten at han syter litt... :p

hehe, ikke sant[;)]

Back
Topp