mammadalt eller??????

venoka

Elsker forumet
Mie har fått det for seg at når hun har fått mat i 5-6 tia på morran så skal hun ligge sammen me meg.
å nå vil hun jaggu meg ikke sovne, sovner i armene mine men våkner så fort jeg legger hene ned.

mammadalt eller?????

Sånn er Sofie også!!!! Elsker å ligge i armkroken min. Våkner med en gang jeg prøver å legge henne ned. Har nok skjemt henne bort litt, hun vil nemlig ikke ligge i vippestolen heller. Kun i armkroken min eller pappa'n.[:)]

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

La hun ned i vugga, plustelig lys våken.
Lot hene skrike litt, vips så sovnet hun.
Krysser fingrene for at hun sover en stund så jeg får ryddet litt.
Ikke alltid like lett dette, mest kos da[:)]

Sånn er Elias å men bare på moran... sånn i 6-7 tia da skal han ikke ligge i voga lengre men kan gjerne ta seg en blund i armkroken min[;)] Er noen luringer disse små bebyene våre[:D]

ORIGINAL: renagro

Sånn er Elias å men bare på moran... sånn i 6-7 tia da skal han ikke ligge i voga lengre men kan gjerne ta seg en blund i armkroken min[;)] Er noen luringer disse små bebyene våre[:D]

Det skal være sikkert å visst[:D]

mathias liker også seg mye bedre i kroken til mamsen eller papsen enn i senga si.:) er veldi koslig nå,men blir vel travelt når han blir litt større å ikke vil sovne i sengen selv. Gode vaner er vondt å vende :) vi skal prøve å begynne å legge han i våken tilstand å se om han vil sovne selv..

Back
Topp