Mammadalt eller pappadalt?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Jeg har alltid vært veldig pappadalt.
Hva er barnet ditt? Og hva er/var du? :)

Jeg er pappadalt og det virker det som om lillegutt er også.

Jeg har også vært pappadalt.
Jeg vil vel ikke si gutta er mammadalt, men med en pappa som er mye borte faller det seg vel bare naturlig at de går til meg for alt :)

Jeg er vel mest pappajente, men ikke så mye verken eller. Jenta mi er veldig pappajente, og det er helt greit for han er en god pappa :-)

Pappajente selv...

Foreløpig er jenta mammajente men enda i permisjon/ferie.... Straks tid for pappakos ;)

Jeg er mammajente, alltid vært.

Min eldste er skikkelig pappajente, og jeg har egentlig alltid trodd at yngstemann er pappagutt, men det viser seg nå etter barnehagestart at det er mamma som ligger høyest i kurs :p
Så vi har en av hver =)

Vokste opp hos mamma, var bare hos pappa et par ganger i året. Var ikke dalt, var veldig selvstendig.

Mini er så langt veldig mammadalt, 14 mnd gammel. Men når han ser faren sin kun om morgenen (faren som leverer i bhg) og maks en time om kvelden, av og til ikke i det hele tatt, synes jeg ikke det er så rart..

Jeg er pappadalt. Eldste var pappadalt som liten, men er blitt begge nå.
Gutten er pappadalt og jenta er mammadalt.

Jeg var pappadalt, så ble jeg ingenting.

Eldste er veldig pappadalt. Yngste er for ung enda.

Var pappadalt som liten, men ble etter hvert mammadalt. Ellers er alle mine mammadalter i
Unntatt junior som forguder oss begge! :)

Pappajente, det er også frøkna.

Jeg var pappadalt, noe lille også er :) Jeg var mye borte i begynnelsen pga studier, så lille og faren har et helt spesielt bånd :)

Jeg var var ikke dalt, det er ikke småen heller.

Men får han vondt eller er trøtt er det mamma som gjelder.

Jeg var litt både og. Veldig mamma dalt når jeg var syk, trøtt, etc.
Men ville alltid være med pappa ellers.
Storebror er veldig mamma dalt. Lille er bare 8 mnd, så kanskje ligg tidlig og si, men foreløpig er det mamma som er alt for han

Jeg har vel egentlig aldri vært veldig enten eller tror jeg :P

Snuppa er mammadalt når livet er kjipt og hun trenger trøst.. og veldig pappadalt når hun leker :P

Back
Topp