Mammadalt allerede?!? ;)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Hvordan er det med dere? sebba har begynt å bli skikkelig mammadalt[:)] Han satt nettopp og koste med bestefar, og i det han ser meg så kommer leppa frem, skikkelig furteleppe. Sånn er det hvis han leker også, når han ser meg så sutrer han helt til jeg er ute av syne[:D] Passer på å ikke plukke han opp når han gjør det[8D] 

Ikke noe tegn til det her enda, nei[:)] Men, han elsker å bli bært og kost med[:)]

MARIUS SUTRER FAKTISK MERE HOS PAPPA`N ENN HOS MEG...
ER VEL FORDI HAN BLIR LITT MERE OPPGITT NÅR HAN GRINER OG STYRER...DE MERKER VEL DET.

SLÅR ALDI FEIL...ER IKKE JEG HJEMME - KAN HAN PLUTSELIG SETTE I GANG, SELVOM HAN HAR VÆRT SNILL LIKE FØR JEG GIKK....SNODIG[8|]

Tydelige tegn til mammadalt her også ja.. [;)] Men må jo bare bli sånn når det er vi som går hjemme med de hver dag også da [:D] Her er det ikke gråt hver gang ho ser meg, heller omvendt liksom, det er bare jeg som får ho rolig når ho først skrur på volumknappen, he he. Litt frustrerende for pappaen stakkar, men det har gått seg til litt nå i det siste faktisk. Blir nok ei pappajente av denne til slutt er jeg redd, he he.

Det er vel naturlig at det blir så¨nn i starten hvertfall[:)] Heldigvis klarer pappan å roe han også hvis han gråter.

ORIGINAL: Mor til 3 røvere

MARIUS SUTRER FAKTISK MERE HOS PAPPA`N ENN HOS MEG...
ER VEL FORDI HAN BLIR LITT MERE OPPGITT NÅR HAN GRINER OG STYRER...DE MERKER VEL DET.

SLÅR ALDI FEIL...ER IKKE JEG HJEMME - KAN HAN PLUTSELIG SETTE I GANG, SELVOM HAN HAR VÆRT SNILL LIKE FØR JEG GIKK....SNODIG[8|]

Samme her. Merker sambo blir litt "irritert" pga det. Men er vel ikke så rart da..når jeg er sammen med han 24 timer i døgnet. Skjønner jo raskere hva det er han vil enn pappa'n foreløpig så.

ORIGINAL: dua

Ikke noe tegn til det her enda, nei[:)] Men, han elsker å bli bært og kost med[:)]

Signerer denne. Men han grine stort sett berre når han vil ha mat, så da sier det jo seg sjølv at det berre er eg som kan trøste[;)][:D]

Back
Topp