Mammabukser

misi

Flørter med forumet
Herlighet, jeg skjemmes nesten.. Tok på meg mammabukse i dag! Er så sinnsykt oppblåst, og kvalmen har sneket seg på.. Gjør vondt verre med stramme bukser over magen! Ble ikke dårlig før i uke 7 sist, så ble litt skuffa når jeg ble så dårlig i går.. Ikke kasta opp enda da heldigvis! Føler meg teit og feit med gravidklær i uke 5 :p
 
Det er helt normalt å føle seg sånn! Og da er det helt lov tenker jeg...vi lager jo ett nytt menneske inni oss;og da føles ofte ikke kroppen som før...men det vi hvertfall kan i dette tilfellet; er å kle oss med akkurat det vi vil;for at baby skal ha det bra; må mor ha det bra:D:D kjør på med mamma bukser og comfy tøy! !!! Heeeelt innaforr;);):D
 
Jeg sitter på kontoret nå med oppknept olabukse. Orka ikke at det stramma, så øverste knappen ble knept opp :p Hahaha, føler meg sååå gravid og teit
 
Fortsatt ikke inn i gravidklærne mine. Men merka i går at buksa var litt stram. Mulig jeg bare tar å kjøper en strl større. Første svangerskap så måtte jeg ikke inn i gravidklærne før i uke 20. Men tviler på at der skjer nå. Gikk opp ganske mye og det har jeg fortsatt ikke gått ned :(
 
Jeg har både bukser og topper liggende klar etter sist :p Men begynte ikke med gravidklær før jeg var i uke 25, har noen vanlige bukser som er litt romslige enda siden jeg har vært større :)
 
Jeg tok på mammabuksene fra sist i dag. Sist begynte jeg ikke å bruke dem før rundt uke 18. Men nå blir jeg så vanvittig kvalm av å ha press/trykk på magen. Skikkelig oppblåst. Er i uke 6 nå.. :D
 
Jeg er kommet til 5+2 i dag, og gravidbukse starta jeg med for en uke siden. Ubehagelig med alt som strammer. Og magen står allerede litt ut.
 
Back
Topp