Mammabukser

Mari_helle

Flørter med forumet
Tiden har kommer for å se etter mammabukse. Jeg tenker på vanlige jeans med det ekstra tøystykket over magen. Kikka på HM igår men bare små str igjen i alle modeller finnes det andre kjeder som har samme type bukser til greie priser? Kikka også på Lindex men der var utvalget heller dårlig..

Tiden har kommer for å se etter mammabukse. Jeg tenker på vanlige jeans med det ekstra tøystykket over magen. Kikka på HM igår men bare små str igjen i alle modeller finnes det andre kjeder som har samme type bukser til greie priser? Kikka også på Lindex men der var utvalget heller dårlig..

Det er vanskelig. Enig i at HM har et utrolig dårlig utvalg mtp størrelser. Jeg fikk tak i 1 bukse derfra, for lenge siden, men den har jeg snart "brukt opp", og synes det har vært kjempevanskelig å finne tilsvarende. Ellos sine er helt grusomme ...

Jeg endte opp med noen fra babyshop - ganske dyre, men det får bare være. Kan jo ikke være bukseløs ...

Godt det er flere som erfart det samme. Sjekka på nett også men samme problemet der, bare smått igjen. Jeg har sikra meg en i Sverige på HM der, utvalg av str var bedre der. Håpet er at de fortsatt har noe å oppdrive når jeg skal til Göteborg om to uker.

Ja jeg leter etter bukser i 38, men finner vare 34-36 og 44. Det er så kjedelig, for er veldig fornøyd med H&M buksene!
Ja, syns de er greie og prisen er grei for bukser man bruker så kort periode! Har heldigvis noen, men skulle gjerne hatt noen til! De blir fort utvasket

Ja jeg leter etter bukser i 38, men finner vare 34-36 og 44. Det er så kjedelig, for er veldig fornøyd med H&M buksene!
Jeg har samme problem!! Jeg synes det er hm som har "best" utvalg ift jeans, design osv. Men de er helt rensket for min str. Både i butikk og på nett. De kunne ikke si når dette kom inn igjen, da de var tom på hovedlager.. Bah! Jeg føler generelt det er litt skralt tilbud på bukser.

Dette er så kjedelig, at det skal være så vanskelig å oppdrive. Den ene jeg har fått tak i, er jeg så redd for å slite ut at jeg bytter rett til joggebuksa hjemme så ikke jeg bruker den opp hehe.

Har slitt selv med å finne buker I min størrelse. Den ene jeg kjøpte på hm ble fort hull I.
Bruker en del yogabuksene de har på hm. De går litt høyt opp og, så blir litt det samme som en mammabukse.

Samme problem her, hm er jo helt utplukket i 38/40 buksene. Har kun en gravidbukse derfra, men den begynner å bli slitt

Har utrulig lyst på ei svart bukse! Skal til Bergen i helga, kryssa fingrane for at HM har fått inn bukser i vanlig str igjen...

Utrolig irriterende at de ikke har de "store" (40/42) størrelsene igjen noensteder!!! Jeg går nå i slitte svarte mammabukser fra hm som egentlig ser grå ut med hvite striper..drit stygt.. Har måtte kjøpe svarte mamma tights, men føler meg ikke like fresh ut i tights.. :(

Jeg var innom cubus i går og fant vanlige myke bukser med sånn tykk strikk i livet, ikke mammabukser men de funker fint å ha hjemme :happy: var også korte til sommeren kommer :) tips ihvertfall

Jeg fikk tak i bukse på HM på nett! Alt har vært utsolgt i de største str men gikk inn og kikka nesten bare for moro skyld og jaggu var den ene jeansmodellen tilgjengelig i min str.Litt lysere enn det jeg egentlig så for meg men her trur jeg det gjelder å sikre seg det man kan få tak i. Nå bare håper jeg den passer, er ikke verre enn at den kan returneres og få igjen pengene. Mitt råd er å følge med på nett jevnlig, de får inn returer som blir lagt i nettbutikken stadig vekk. Nå skal jeg feire med is ikveld, hahahaha :happy:

Hurra, buksa kjøpt via HM på nett passa! Den skal brukes med forsiktighet for å vare lengst mulig, hehe :angelic: den kom veldig kjapt, bestilte på lørdagskvelden, idag allerede kl 13 lå den i postkassa mi :)

Har gitt opp jeans.. syns dessuten sømmene er ubehagelig. Her går det i vanlig tights/leggings og strømpebukse med kjole. Har også kjøpt en haug med lange singletter/topper som går nedenfor rumpa så det blir som kjole/skjørt over tightsen.

Back
Topp