Mammabukser

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg prøvde for første gang på ukesvis å sette på meg ei vanlig olabukse og det gikk ikke så bra, glidelåsen gikk i stykker. Jeg har stort sett gått i shorts og kjoler de siste ukene siden det har vært så varmt (shortsene mine er litt store, har gått ned en del kg det siste året). Hadde ingen anelse om at det kom til å gå så dårlig å få på seg ei vanlig bukse, så da var det rett på HM og finne ei mammabukse.

Er det mange her som har begynt å bruke mammabukser enda?

Jepp, har brukt det siden uke 5-6 (det var så vondt med vanlige bukser, og jeg hadde noen liggende fra forrige graviditet. Deilig nå som det er noen ordentlig mage som fyller den, ikke bare luft :p

Ja, her er det mammabukser.

Termin 1.februar 2014

jepp, kommer ikke i buksene mine lengre :( Kjempe deilig å gå med mammabukse

Tok på meg en jeg hadde liggende fra forrige gang i går, det var herlig!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Var å prøvde noen på hm i dag, trivdes over hodet ikke i de! Så satser på å bruke en strikk i knappehullet på mine vanlige så lenge som mulig :)

Her går det i tights. Har ikke fått kjøpt mammabukser enda, siden ingen butikker har det her jeg bor.. Kan enda bruke de dongeribuksene som er veldig lav på livet :)

Jeg kjøpte to mammabukser i går.Det var litt godt :) Her passer noen vanlige olabukser enda,men er bare tidsspørsmål før de kommer til å gjøre vondt. Jeg kjøpte en bukse med høyt liv og en med lavt.

Mammabukser her også :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

jepp.. bruker mest den lave mammabuksen fra asos.. hater den strikken over magen.. kan jo hende den føles bedre når jeg er større ;)
Jeg elsker de buksene med høy strikk.. gravidklær bukser er det beste med å være gravid spør du meg :)

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp