Mammabukser...

Preggismednr2

Flørter med forumet
Jeg har ikke fått gravid mage enda, men har så utrolig vondt når jeg bruker vanlige bukser som klemmer .. Har noen ubehagelig magesmerter som med forrigemann. Tror jeg skal ta med Mammabukser hjem i morgen når vi er hos svigers :/ LITT tidlig!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Jeg kjøpte mammabukser da jeg 4 uker på vei, orker ikke ting som strammer på magen :)

Da er det ikke så ille da :) Jeg får ikke sitti annet enn bakover for det er så ubehagelig..

Har bare såvidt bikka uke 5, og har allerede tatt i bruk mammabuksene mine jeg også :)
ikke pga magen, men som du sier - innmari vondt å ha noe trangt over nedre del av magen :/
Mammabukser er jo bare himmelen! :)

Har også brukt mammabukser den siste uken. Går mest i mammatights da, liker ikke noe trangt over magen.

Jeg har funnet fram mine, men bare de som går under magen, de somm går over er aalt for store.. :D

Sent from my GT-P3110 using Tapatalk 2

Mammabukser er så deilig å ha på seg! Jeg har dem på siden Januar i år, har født i Juli og etter det har jeg beholdt dem på fordi magen ville ikke forsvinne med en gang som med de andere to... så nå blir det en ny runde med mamabukser, hvis alt går bra :thumleft

Laredoute var det. Men jeg skal sei morgen hva jeg har og hvordan det sitter.så får jeg evt kjøpe en til.

Back
Topp