Mammabukser

Kleinstemning

Elsker forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Er det kun H&M som selger de? Finner det jo ikke andre steder.
Jeg klarer ikke lenger å gå i de vanlige buksene mine, det blir altfor ubehagelig for magen min. Men utvalget på mammabukser på H&M er ekstremt dårlig. De har overflod med str 34/36, og det er kun i mine villeste fantasier jeg bruker den str.
Hvor kan jeg få tak i mammabukser fort? Jeg går jo bare rundt som en zombie i joggebuksene mine!

Masse å få tak i på nett, men du ville kanskje prøve den/de på?!

Har brukt mammabukser i mange uker jeg, pga overstimulering med stoor mage. Kjøpte på HM fordi jeg trengte de fort.. 

Hvis du bor i Oslo så anbefaler jeg "Den kule mage" på Glassmagasinet. Der har de 30 % på alle mammabukser nå, noen opptil 70% også. De er kjempegode! Og fine :) Kjøpte to i går.. hadde en fra forrige svangerskap, og den ble så godt brukt at den har hull på kneet og er fryktelig slitt. Merket de har heter forøvrig 2Wear, mulig de selger den i flere butikker også :)

Bor ikke i Oslo, men de har vel også en nettside? Hvordan er str i buksene der? Store/små/normale i forhold til vanlige bukser? :)

Jeg vil i utgangspunktet ikke kjøpe via nett, fordi jeg aner ikke hvilken str jeg skal klikke hjem også blir det så mye stress hvis buksa ikke passer. Men hvis det ikke finnes andre steder må jeg jo bare krype til korset da:)

åh, hva heter den gravid butikken på Majorstuen igjen??? Har de nettside tru???

Jeg skal iallefall på HM igjen og kjøpe de buksene jeg gikk med sist... De var fantastiske... men jeg kommer meg ikke inn i 34/36, da må de bestille inn.. arg arg... er det ikke mulig å be de hente inn fra andre butikker som har str din da???

M

mamalicious har masse fint! de har nettbutikk, bare google det :) kjøpte mye der sist jeg var gravid, og kommer til å gjøre det igjen.

Ser at de har noen 2wear bukser på mamma-mia.no  (nettbutikk). Der står det at man bør bestille den str man vanligvis bruker, men jeg synes de er store i størrelsen, også er de jo ganske stretchy.. Bruker vanligvis str 38, men de to jeg har kjøpt er str 34 (passer nå) og 36 (litt store nå, men jeg kommer nok til å legge på meg etterhvert...)

Men de er dyre da, 599 kr. 

Jeg har kjøpt to bukser på hm, kjøpte en str større en det jeg pleier. Det tror jeg ikke var lurt. Buksa siger jo ned... Får et lite heng mellom beina, må liksom slite buksa opp hele tiden. Så irriterende... Kanskje det hjelper på når magen blir større. Jeg må iallefall kjøpe meg en litt mindre en.

Jeg kjøpte her om dagen mammabukser på h&m, å de hadde fler i størrelse 40/42/44.
Nå vet jo ikke jeg hvilken størrelse du bruker.
Men prøv å søk på google på mammabukse. Da kommer det opp fler butikker man kan bestille i fra. Å de fleste har jo slik at du kan prøve de før du betaler.
Har ikke sett, men har du prøvd å sett inne på cubus eller Lindex om de har mammaklær?

Back
Topp