mammabukse!!

lillemolla

Gift med forumet
Dette er kanskje en dum tråd men jeg ville bare si at i dag brukte jeg mammabukse for første gang[:)]. syns det va litt stas... føler mer at det er en baby på gang liksom!!.noen andre som har begynt å bruke det??

Kjøpte en på H&M i helga, men har ikke brukt den enda... Tror jeg må tusle litt inne med den først før jeg tør å vise meg i gata med den - den er liksom så høy på livet og ja - "mammabukse" [&:]

Jeg begynte å gå med mammabukser for 3 uker siden. Magen er litt større enn vanlig. siden jeg venter tvillinger[:D]

Jeg går bare rundt å lurer på hvor stor jeg kommer til å bli[:)]

Jeg bruker det, kjøpte en for noen uker siden, jeg har kjøpt et par skjørt også, og jeg synes de er gode, jeg takler ikke ha det under livet nå, jeg syns det strammer sånn.

Hei hei.

Har brukt mammabukse i 4 uker jeg. Ikke lagt på meg spesielt, men magen er diger.

Hei,
Jeg har gått i mammabukser en stund,men ikke helt fornøyd med formen på buksene jeg fant, men forrige uke var jeg i Italia, og der fant jeg den fine buksa på Benetton, denne var også høy foran, men bak hadde den mer eller mindre normal form, så har dere Benetton i nærheten av der dere bor, eller skal dere til Italia, stikk innom å se eller hør om de har.

Synes det er kjempekult nå når magen begynner å syns og jeg virkelig kan vise hel verden at jeg skal bli mamma.

Ettersom mine dongeribukser ikke er behagelige lengre, har jeg prøvd meg på ei "mamma- dongeri". Må vel innse at jeg foreløpig har for lite mage å fylle i den, og i tillegg tilsto kjæresten min at han egentlig syntes jeg så litt "kjærring" ut i den [:D] Får glede han med å utsette mammabuksene litt til...

Klarte meg lenge med bare litt for stor vanlig bukse, og syntes det var stas når magen endelig ble stor nok til mammabuksa som lå klar i skapet. Endelig syntes det. Moro.

Nå er jeg mellom buksestørrelser, ingenting passer helt, og jeg må ty til bukseseler for at de store buksene ikke skal bli saggebukser. Ikke sexy, men med genser over ser man iallefall representativ ut på jobb, i det minste.

Jeg kjøpte en mammabukse på HM forrige uke, og har brukt den litt. Men synes den viet seg veldig ut med en gang, og ble litt slengete liksom. Men vi har vel kanskje ikke så mye å fylle ut ennå... Har kjøpt noen skjørt og skjorter med knyting bak også, og de er mye finere. Gleder meg til å ta i bruk det, men må vente litt til. Magen er ikke så stor ennå... Andre gode råd enn Benetton om hvor man får ålreite mammaklær?

jeg fant faktisk noen ok bukser på lindex. der hadde de sånn mammabukser som var uten "mammadelen" men var bare lav i livet foran.passer bra på marsmager som ikke har vokst seg så store enda[:D]

Da skal jeg ta meg en tur dit en dag... Takk!

www.mammahuset.no

Her har jeg funnet mange gode mammabukser, som faktisk ser ut som normale bukser!

Nanima har mye fint [link=http://www.nanima.no]http://www.nanima.no [/link]
(og de har vannskadesalg på noen ting fremdeles[;)] etter at Nesttun-elva rant så over da det var regn-rekord i Bergen)

Back
Topp