Mammabukse...

Marit 83

Elsker forumet
Ja, det sitter jeg med på meg nå.... [:'(]
Er ikke det LITT tidlig kansje?!?! 7+2 uker på vei bare,
men jeg takler bare ikke ha på dongeribukse for tiden....... [:(]
Kansje jeg allerede bare skal bestille meg sånnt magebelte som de
selger på H&M slik at jeg kan ha på de vanlige dongeribuksene
mine, bare med åpen smekk...hehe...[8D]

her går det i skjørt og joggebukser[;)]

ORIGINAL: *mini og reka*

her går det i skjørt og joggebukser[;)]

Ja det har gjort det hos meg også, ikke skjørt, men joggebukser og jeg HATER å gå med det på jobben...vil liksom se åkei ut og føler meg som en slask i joggebukser hver eneste dag...... [:'(]

Noen som har prøvd slike fra før? Er det slik at man kan gå med vanlige dongri med smekken åpen og at disse beltene dekker/skjuler det?

Jeg innbiller meg at det er ubehagelig å gå med?
Jeg fordrar ikke jeans for tiden selv. Joggebuksen er min beste venn [:D]

ORIGINAL: LineMerethe

Jeg innbiller meg at det er ubehagelig å gå med?
Jeg fordrar ikke jeans for tiden selv. Joggebuksen er min beste venn [:D]

Ja jeg aner ikke, kan tenke meg det jeg også, men er up for å prøve ALT bare jeg slipper å bruke mammabukser fra og med nå allerede.... [&:]
Joggebuksene min e er vel magens beste venn, men min værste fiende [:'(]

Jeg går inn i klesskapet med skrekk og gru hver morgen[:'(] Er veldig glad for at jeg bruker uniform i jobben min[:D] For da hopper jeg bare inn i joggingsen når jeg kommer hjem!

her går det i joggebuker, pysjbukser eller tights! er så trangt å gå i olabukser!

uff ja.. får vondt hvis jeg har på meg mine vanlige bukser for lenge så her går det i joggebukser [>:]

Jeg må gå med mamma bukser nå snart.. Magen min er konstant oppblåst, og blir litt større uke til uke

ORIGINAL: Marit 83

Noen som har prøvd slike fra før? Er det slik at man kan gå med vanlige dongri med smekken åpen og at disse beltene dekker/skjuler det?

å de der er supre!!! brukte de som genser forlengere, hadde de under genseren og så brukte jeg vanlige gensere utenpå.
kan fint bruke de for å dekke over åpen smekk og, men vil ikke buksa dette av?[8|]

kjenner til følelsen.
har fått mage her allerede, og joggebukser er favoritten nå[:D]

Jeg brukte slike "belly band" som de kaller det i mitt forige svangerskap og jeg eeelsket de[:D] Brukte mine vanlige dongeri bukser gjennom hele svangerskapet jeg[;)] Dekket godt over åpninga så ingen som kunne se at buksa var åpen[8D] Kjempe kjekke[:D] Jeg kjøpte mine på ei eller anna nettside og der kunne man få stilige motiv på de, med babyavtrykk osv osv[:D] jeg har vel 5stk elns trur jeg[:D]

Sklir ikke jeansen ned på rompa slik av vi blir rørleggere om ikke knappen er igjen?[8D]

ORIGINAL: Iverill

Jeg passer heldigvis alle buksene mine enda, men siden jeg er litt oppblåst og øm i magen er det ikke alltid jeg orker og lukke de helt strammeste [:-] Min løsning er rett og slett og sette et hårstrikk i den ene beltehempen for så og snurre det rundt knappen.
Enten har jeg belte på, eller bare en lang genser. Funker for meg

Jeg passer i de jeg også, men er som du sier blir så ekkelt foran på magen når det strammer slik en dongri gjør. Men JAMMEN takk for tipset, jeg skal også prøve å sette ett hårstrikk slik [:D] Tusen takk, det kan kansje hjelpe ja [:)]

ORIGINAL: ChristinaOgFelix

Jeg brukte slike "belly band" som de kaller det i mitt forige svangerskap og jeg eeelsket de[:D] Brukte mine vanlige dongeri bukser gjennom hele svangerskapet jeg[;)] Dekket godt over åpninga så ingen som kunne se at buksa var åpen[8D] Kjempe kjekke[:D] Jeg kjøpte mine på ei eller anna nettside og der kunne man få stilige motiv på de, med babyavtrykk osv osv[:D] jeg har vel 5stk elns trur jeg[:D]

Oi, da skal jeg gå til innkjøp ja [:D]
Kan du prøve å finne ut de nettsidene du bestilte de med slikt motiv på? [:)]

jeg har fått litt mage allerede og buksene begynner å blir for tragt. Må nok finner fram mammabuksene snart

Back
Topp