Mammabukse???

Bkno0534782

Blir kjent med forumet
Jeg er 4+5 [emoji173]️[emoji170][emoji1405]
Har kjøpt 2 mammatighs da mine bukser er alt for stramme på magen, er utrolig oppblåst....
vi skal til Tsjekkia neste uke , og jeg lurer på om jeg må handle før vi reiser [emoji848]

Bruker noen av dere Mammatøy ????

Har ikke begynt enda men har kjøpt meg noen sømløse truser som er veldig behagelige ;)

Har kjøpt ei bukse tilfelle det blir buksevær, men enn så lenge har det vært varmt så jeg kan bruke knebukser (og den jeg bruker mest ligner litt på mamma bukse siden den kan brettes ned i linningen). Har også endel crop tights med høyt liv som funker bra pluss shortser som i utgangspunktet var litt store for meg. Satser på at jeg klarer meg til jeg kan se gjennom det gamle gravidtøyet som ligger på lager i Norge.

Jeg har alltid startet med mammaklær rundt uke 12-14 pga at jeg får murringer hvis noe strammer. Denne gangen har jeg en ide om at jeg ikke skal bruke mammaklær, men merker at jeg har utrolig mange "gode" ideer denne gangen :laughing025

Anbefaler dongeribuksene fra H&M! Og de svarte kosebuksene fra Cubus- de er fantastisk! Og er like gode nå tidlig i svangerskapet som helt til slutt og også i fødebagen! Har anbefalt til alle mine venninner og alle har digger de:)

Anbefaler dongeribuksene fra H&M! Og de svarte kosebuksene fra Cubus- de er fantastisk! Og er like gode nå tidlig i svangerskapet som helt til slutt og også i fødebagen! Har anbefalt til alle mine venninner og alle har digger de:)

Er det disse ?
ab90caabe4c5ed5712e2cc2ea1c317af.png

:)

Er veldig glad i kosebuksene fra Cubus! Så behagelige :)

Jeg er kun 4+5, men utover dagen må jeg kneppe opp buksa.. Bruker mye kjole for tiden

tror jeg må kjøpe med en sånn en nu, kan ikke ha noe som strammer på magen fordi det blir ubehagelig. Har de det på alleHM butikker eller er det bare utvalgte?

Blir mye kjole, tights og tunika for tiden. Klarer ikke noe som strammer. Venter med mammatøy til vi har fortalt nyheten:Heartblue

Back
Topp