Mammabukse

Gaupa84

Glad i forumet
VIP
Wow, prøvde en mammabukse jeg kjøpte på Lindex sin nettbutikk, og så gravid jeg da plutselig så ut. :-o. Magen ble med en gang rundere, i stedet for at magen bare ser tykk ut. Brukte ikke mammabukser sist gang, men tror jammen jeg skal bruke det mye denne gangen.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Lindex?

Så bra det er fler enn hm som har. Men det er kanskje bare på nett eller?

Jeg har vært på leit etter mamma jeans en stund nå... problemet mitt er at jeg er under 1.60 høy og alle mammabuksene jeg har sett hittil er altfor lang:-/ noen som vet om noen mammabukser med lengde str 30?:)

Lindex ja, men har bare funnet på nettbutikken. Til alt hell passet buksen perfekt da. Så tror det blir flere derfra. Synes ikke buksene fra HM sitter noe bra på.

er det noen som vet om størrelsene på toppene på lindex er store eller små i størrelsen ( Gravidtoppene )

Wow, prøvde en mammabukse jeg kjøpte på Lindex sin nettbutikk, og så gravid jeg da plutselig så ut. :-o. Magen ble med en gang rundere, i stedet for at magen bare ser tykk ut. Brukte ikke mammabukser sist gang, men tror jammen jeg skal bruke det mye denne gangen.

link?? Trenger desperat ny bukse selv...

Jeg har vært på leit etter mamma jeans en stund nå... problemet mitt er at jeg er under 1.60 høy og alle mammabuksene jeg har sett hittil er altfor lang:-/ noen som vet om noen mammabukser med lengde str 30?:)
Sniker fra september her. Jeg har en mamma jeans fra HM som heter "mama skinny low rib", den er veldig kort i modellen. Mer til anklene. Så kanskje den hadde passet i lengden:) Det skal sies at det er den eneste mamma-buksen jeg har kjøpt og. Kjempe god på! Ingen andre har vært i nærheten etter min smak:)

Jeg handler mye fra boob. Handlet mye i utlandet sist jeg var gravid, så klærene venter bare på å blit tatt i bruk:)

Kjøpte meg dongeribukse på HM på lørdag. Orket ikke å prøve, men den passet perfekt da jeg skulle ta den på i går :-) Kjøpte meg en topp også som satt fint over magen så jeg ser veldig gravid ut :-)

Kjøpte meg dongeribukse på HM på lørdag. Orket ikke å prøve, men den passet perfekt da jeg skulle ta den på i går :) Kjøpte meg en topp også som satt fint over magen så jeg ser veldig gravid ut :)
Hmm, kanskje jeg også skal ta en ny tur dit ? Er skeptisk til HM pga kvaliteten, men det gjør jo egentlig ikke så mye for gravidklær da sannsynligheten for gjenbruk ikke er så høy....
Fant de klærne fra nettbutikken til Lindex, men har aldri handlet klær på nettet før, og må innrømme at jeg er superskeptisk... Sannsynligheten for at noe må sendes i retur er rimelig høy, og føler at jeg har nok av andre ting i livet enn å skulle valfarte mellom hjemmet og poskontoret....

Hmm, kanskje jeg også skal ta en ny tur dit ? Er skeptisk til HM pga kvaliteten, men det gjør jo egentlig ikke så mye for gravidklær da sannsynligheten for gjenbruk ikke er så høy....
Fant de klærne fra nettbutikken til Lindex, men har aldri handlet klær på nettet før, og må innrømme at jeg er superskeptisk... Sannsynligheten for at noe må sendes i retur er rimelig høy, og føler at jeg har nok av andre ting i livet enn å skulle valfarte mellom hjemmet og poskontoret....
Har god erfaring med klærne fra HM jeg. Ikke opplevd at kvaliteten der har vært dårligere enn klær fra andre butikker. Og de gangene jeg har oppdaget noe har jeg fått byttet selv om det er lenge siden det er kjøpt.

Får gjerne ta meg en tur på HM jeg også.. får i verstefall brette opp buksene;)

Har god erfaring med klærne fra HM jeg. Ikke opplevd at kvaliteten der har vært dårligere enn klær fra andre butikker. Og de gangene jeg har oppdaget noe har jeg fått byttet selv om det er lenge siden det er kjøpt.
Ja, nå sitter jeg med to mammabukser fra HM !! De ser ganske brukbare ut, ene er en jeans og litt strammere, den andre myk og god slaskebukse. Så jeg føler meg mye mer fornøyd :-)

Jeg handler mye fra boob. Handlet mye i utlandet sist jeg var gravid, så klærene venter bare på å blit tatt i bruk:)
Haha, jeg prøvde å finne nettsiden til boob, ikke gå til boob.com ihvertfall! For dere som lurer er det altså denne lenken som er rett ;) http://shop.boobdesign.com/

Last edited:
Jeg er også under 1,60 men passer flere bukser på H&M. Prøvd der ;)

Back
Topp