Mammabukse

Freyr

Forumet er livet
Julibarna2014
Da mine vanlige bukser ikke liker den oppblåste magen min og dermed dytter buksa ned, så kjøpte jeg meg i dag en mammabukse! Gleden ble STOR da jeg prøvde 38 og den var altfor stor for meg :) hurra! :D

Må legge til at jeg brukte mine egne bukser til uke 28 ish med førstemann.(når jeg lå på ryggen fikk jeg bare en bitteliten kul nederst..) Med andremann så kom magen i uke 12. Ble diiiiiger! Håper på en søt liten babymage igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så artig :)

Jeg går omtrent bare med strømpebukse og kjole, så trenger neppe noen mammaklær
enda :p

Tenkte å gå til innkjøp av et magebelte, det brukte jeg mye sist :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi :)

Her har jeg bukser i div str så bare å velge etter hvor oppblåst jeg er :p

<3 har en liten augustspire <3
 
Veldig spent selv på hvor fort magen kommer denne gangen i og med at jeg er andregangs. Husker jeg syntes det var så kjipt at det tok tid før magen kom første gangen, men den kom altså i uke 15, så var ikke såååå treg, men når man er førstegangs så vil man jo at hele verden skal se det med en gang.

Regner med jeg ikke kommer til å passe buksene i uke 12 denne gangen, så skal til innkjøp av mammabukser allerede i morgen, bare for å ha når den tid kommer. Pluss at jeg merker at jeg sitter med oppkneppet bukse på jobben allerede nå. Har kontorjobb, og det er faktisk ubehagelig å ha den igjen hele tiden. Må konstant minne meg på å kneppe den igjen når jeg skal ut av kontoret for å snakke med kolleger, hahaha. Magen har ikke vokst pga. fosteret, men merker at jeg har oppblåst mage + at det også er fordi jeg spiser litt mer drittmat....matsuget har økt allerede:(
 
Veldig spent selv på hvor fort magen kommer denne gangen i og med at jeg er andregangs. Husker jeg syntes det var så kjipt at det tok tid før magen kom første gangen, men den kom altså i uke 15, så var ikke såååå treg, men når man er førstegangs så vil man jo at hele verden skal se det med en gang.

Regner med jeg ikke kommer til å passe buksene i uke 12 denne gangen, så skal til innkjøp av mammabukser allerede i morgen, bare for å ha når den tid kommer. Pluss at jeg merker at jeg sitter med oppkneppet bukse på jobben allerede nå. Har kontorjobb, og det er faktisk ubehagelig å ha den igjen hele tiden. Må konstant minne meg på å kneppe den igjen når jeg skal ut av kontoret for å snakke med kolleger, hahaha. Magen har ikke vokst pga. fosteret, men merker at jeg har oppblåst mage + at det også er fordi jeg spiser litt mer drittmat....matsuget har økt allerede:(

Jeg er også kjempe spent på når magen kommer. Sist dukket den opp i uke 20. Håper den holder seg inne en stund. Skal tilbake i jobb i februar etter permisjon. Hadde vært greit å ikke komme rett i jobb med skikkelig mage. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ifølge legen en ekstremt bakovervendt livmor, da kan det vist drøye med magen :) håper den ikke drøyer så altfor lenge da<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp