Mammabukse

Jandia

Glad i forumet
I dag kjøpte jeg min første mammabukse. Klarer fremdeles å bruke mine vanlige bukser, men kjenner at det strammer veldig og kan til tider være ubehagelig.
Så, i dag ble det kjøpt inn en ganske fin svart bukse. Kanksje litt stor ennå, men... hehehe

Kor kjekt [:)]
He allerede 2 mammabukse, syns dei e kjempegode å gå med!

Jeg har også skaffet meg et par mammabukser. Synes overgangen nå er litt vanskelig, for de vanlige buksene mine strammer plagsomt - mens mammabuksene er akkurat i største laget. Men, men, de sitter nok snart som pølseskinn tenker jeg...

Har anskaffet meg mammabukser jeg også har brukt de i 2-3 uker. Liker de veldig godt. Litt kjedelig å bare gå i jogge bukser hele tiden..

Jeg har også kjøpt noen mammabukser (og skjørt), og er ganske fornøyd. Syns bare de kan klø litt over magen jeg da[&:] Er imponert over meg selv at jeg orker å gå med de, for jeg har alltid hatet alt som går over navelen!!! Klarer fortsatt å bruke noen bukser jeg kan ha under magen, og det er det aller beste[:)] Men har ikke sååå mange av de som jeg enda får på meg, så mammabukse er en bra erstatning[:)]

Jeg har brukt mammabukser siden uke 15-15 eller no jeg, er kjempefornøyd med de jeg har, og jeg klarer ikke ha de under magen så deilig med stor strikk til å dra over magen..

Har noen skjørt også, de er kjempegode..

Jeg har kjøpt mine på H&M, kosta vel 249,- ca
Men pene, de er vanlige, det er cord, og jeg har et dongeriskjørt.
Har også et fra lindex, det er ikke gravid skjørt men skikkelig mykt i livet på en måte det strammer ikke..

jeg har en mammabukse som er kjøpt på lindex.den er kjempego.ellers så bruker jeg noen vanlige bukser enda i en str større en min vanlige.har kjøpr 2 yogabukser også.de har bred linning og er digg å ha på seg[:)]

Jeg har kjøpt alle mamma-klærne mine på H&M, syns de har mye fint der, men det er smak og behag[:)] De selger ut det som er populært med en gang, så har vært litt heldig når jeg har fått tak i det jeg syns er kjempefint[:)]

Jeg var på Lindex og kjøpte flere skjørt for ikke lenge siden, og da hadde de ihverfall sorte pene (kanskje litt kjedelige) skjørt med gravidmagelinning. Jeg kjøpte et av de, og det kan jeg bruke til "pent", men selvfølgelig ikke til ball....

Lykke til

bast: Hvis du går inn på www.laredoute.no (klikk her!) så finner du noen mammaklær som ikke er hysterisk dyre. jeg har kjøpt det svarte foldeskjørete - det passer i allefall veldig bra til meg. Ganske pent er det også!

Jeg har fått katalog i posten - tror jeg bestilte den fra nettsiden....
Litt alzheimer-light om dagen..... husker ikke fra dag til dag hva jeg har gjort..... [8|]

Noen som vet om det går ann å handle klær gjennom intetnett på lindex sine sider eller?

Tror det er lang ventetid på den katalogen. Jeg bestilte en, men den kom ikke før i januar en gang.... Da er det jo ikke så mye vits i med så mye nytt kanskje....

Alt de selger ligger dessuten på nettbutikken - og mere til, så katalogen trenger du i grunnen ikke..........

Back
Topp