Mammabukse = heaven!?

Hvilke bukser er det dere liker? Var på H&M i dag, men fant ingen fine, syns de var så "slaskete", men så var kanskje utvalget dårlig akkurat der jeg var? Andre (fysiske) butikker som har?

Jeg passer ikke HM, så har kjøpt noen billige på Zalando som er helt ok.
 
Jeg har også den slim fit fra h&m! Er nok sikkert den største str for jeg er ikke akkurat tynn :p
Føler meg så fresh i de buksene! Rumpa og låra er stramme og magen er mere kulemage, ikke 100 bilringer:p
 
Synes H&M sine strammer litt over magen, men ellers er de gode. Så jeg bruker de når jeg er på jobb eller "ute blant folk" :p, og så skifter jeg til mannens gamle joggebukser eller en Mamalicious-tights når jeg kommer hjem. Den tightsen er forresten super, der er skåret ned i forkant så den går under magen. Funker bra så lenge jeg har en lang mammasinglet fra H&M på, så det ikke blir glipe.
 
Liker HM sine. Hadde en bukse + 2 shorts+ skjørt derfra etter storebror, så bare kjøpt meg en bukse til nå. Brukte mammaklær en stund etter fødsel sist, spesielt skjørtet fordi jeg syns det var så fint.
 
Jeg har ei mammabukse i dongri fra hm fra tidligere svangerskap,men synes at den er litt for vid nede. så spørs om jeg må ivei å kjøpe ei ny :)
 
Jeg passer ikke HM, så har kjøpt noen billige på Zalando som er helt ok.

Samme som meg det! Synes ikke hm buksene passer min kropp, blir svært lite kledelig;-/
Men, i dag fant jeg faktisk en ny slimfit modell som passet bra!

Har kjøpt 2 bukser på zalando som var ganske kjipe... Men går til nøds!
Føler jeg blir skikkelig kjerring i mamma klær og da særlig bukser!!

Kan fortsatt bruke to av de gamle buksene mine og bruker mye skjørt som jeg drar under magen og kjoler med greitt snitt:)

Hater virkelig mamma kroppen og trenger ikke kjipe klær som ikke passer i tillegg:)
 
Samme som meg det! Synes ikke hm buksene passer min kropp, blir svært lite kledelig;-/
Men, i dag fant jeg faktisk en ny slimfit modell som passet bra!

Har kjøpt 2 bukser på zalando som var ganske kjipe... Men går til nøds!
Føler jeg blir skikkelig kjerring i mamma klær og da særlig bukser!!

Kan fortsatt bruke to av de gamle buksene mine og bruker mye skjørt som jeg drar under magen og kjoler med greitt snitt:)

Hater virkelig mamma kroppen og trenger ikke kjipe klær som ikke passer i tillegg:)

Problemer mitt med HM er at strikken er altfor løs/stor. Så buksene sklir konstant.

Bruker kjole og fine sko hvis jeg ikke skal se stor og feit ut.
 
Back
Topp