Mammabukse = heaven!?

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Er helt frelst! Jeg har en del mage fra før, og har alltid sliti med å finne bukser som er fine! Passer de og er fine på rumpe/lår er de for trange i magen, er de perfekte i magen er de alt for store på lår og rumpe!
Nå har jeg jo fått enda mer mage som jo er naturlig når man er gravid, så tok meg en tur på h&m, litt pessimistisk at jeg måtte gå med tights hele graviditeten! Men neida! Kjøpte 2 bukser som var helt fantastiske! Fikk fin rumpe og masse strech i magen! Helt perfekt! Kan man gå med slike uten å være gravid også tro? :p hehe
 
Jeg har samme problem. Har en vanlig bukse som er høy i livet, og den står utover på ryggen, så jeg må brette den flere ganger ned, til hofta. Men den passet perfekt da jeg ble gravid :) Inntil nylig. Nå har jeg blitt så stor at den er for stram.
 
Elsker de selv hehe
 
Jeg har hatt litt samme opplevelse med ammebh i Idag!

Ganske store pupper til vanlig og nå er de giga!! Idag investerte jeg i 3 nye amme bh'er uten spiler! Djeeeeezzz så herlig! Mye bedre enn alle jeg har til vanlig:)
 
Jeg har hatt litt samme opplevelse med ammebh i Idag!

Ganske store pupper til vanlig og nå er de giga!! Idag investerte jeg i 3 nye amme bh'er uten spiler! Djeeeeezzz så herlig! Mye bedre enn alle jeg har til vanlig:)
Hehe herlig opplevelse :p
Jeg også har store boobs, så kanskje jeg må kjøpe slike også :) Men føler at de liksom ikke holder seg oppe med bh uten spile, er kanskje annerledes med amme bh?
 
Hehe herlig opplevelse :p
Jeg også har store boobs, så kanskje jeg må kjøpe slike også :) Men føler at de liksom ikke holder seg oppe med bh uten spile, er kanskje annerledes med amme bh?

Det har du HELT rett i!

De strutter ikke akkurat....
Og de er muligens ikke i den høyden de burde;-)

Meeeen, det bryr meg ca midt på kneet, komfort is everything!!
(Og jeg ser uansett ut som et takras)
 
Det har du HELT rett i!

De strutter ikke akkurat....
Og de er muligens ikke i den høyden de burde;-)

Meeeen, det bryr meg ca midt på kneet, komfort is everything!!
(Og jeg ser uansett ut som et takras)
Haha skjønner skjønner! :p
 
Jeg har hatt litt samme opplevelse med ammebh i Idag!

Ganske store pupper til vanlig og nå er de giga!! Idag investerte jeg i 3 nye amme bh'er uten spiler! Djeeeeezzz så herlig! Mye bedre enn alle jeg har til vanlig:)
Kjøpte et par amme-BH'er ganske tidlig i svangerskapet, siden mine vanlige BH'er gnagde og gjorde vondt på min voksende kropp og ømme bryster. :) Skulle egentlig bare kjøpe noen spilefrie, men tenkte det var kjekt om de kunne brukes en stund etter graviditeten også. Siden de var så gode å ha på har jeg endt opp med å kjøpe flere spilefrie amme-BH'er etter hvert som tiden har gått, for jeg orker ikke tanken på å bruke de vanlige. :) Utseendemessig ser de jo helt OK ut. Brystene får ikke akkurat et kjempeløft, men merker at komfort kommer i første rekke for tiden.

Har til og med kjøpt noen mammatruser som gjør at jeg ikke går med de vanlige lenger. Mangler vel bare mammasokker for å gå "all in", men har ikke merket de store utfordringene for beina mine. ;)
 
Jeg hater de :(
Savner mine gamle bukser..
 
Hvilke bukser er det dere liker? Var på H&M i dag, men fant ingen fine, syns de var så "slaskete", men så var kanskje utvalget dårlig akkurat der jeg var? Andre (fysiske) butikker som har?
 
Hvilke bukser er det dere liker? Var på H&M i dag, men fant ingen fine, syns de var så "slaskete", men så var kanskje utvalget dårlig akkurat der jeg var? Andre (fysiske) butikker som har?

Jeg har kjøpt et par super slim fit jeans på h&m. Beste buksene jeg har hatt, og de er superfine på! Fått masse skryt!
 
Elsker det!! Ikke fordi magen er så sinnsykt stor :p Men digg med noe som ikke strammer :) :) Kanskje jeg bare skal fortsette, og kaste de gamle :)
 
Er helt frelst! Jeg har en del mage fra før, og har alltid sliti med å finne bukser som er fine! Passer de og er fine på rumpe/lår er de for trange i magen, er de perfekte i magen er de alt for store på lår og rumpe!
Nå har jeg jo fått enda mer mage som jo er naturlig når man er gravid, så tok meg en tur på h&m, litt pessimistisk at jeg måtte gå med tights hele graviditeten! Men neida! Kjøpte 2 bukser som var helt fantastiske! Fikk fin rumpe og masse strech i magen! Helt perfekt! Kan man gå med slike uten å være gravid også tro? :p hehe

Åh ja min er også bare herlig! En fra hm:)
 
Hvilke bukser er det dere liker? Var på H&M i dag, men fant ingen fine, syns de var så "slaskete", men så var kanskje utvalget dårlig akkurat der jeg var? Andre (fysiske) butikker som har?
Jeg har fått låne to bukser av merket Mamalicious, men måtte nødshoppe en på HM da jeg ikke hadde ren bukse og skulle reise på ferie. Kjøpte en slim fit med en del stretch, og det virket som om det var en slags standardmodell, for de hadde akkurat den i flere fargevarianter. Den var super å ha på og så helt vanlig ut, så jeg ble fornøyd. :) Kjøpte for øvrig et par bukser til i løpet av ferien, men da på Motherhood outlet. Så nå skal det godt gjøres å ikke ha ren bukse fremover. Jeg synes alle tre merkene har vært komfortable og sett fine ut.

Av fysiske butikker med mammabukser her til lands vet jeg egentlig bare om HM. Mulig Lindex eller en av de andre kjedene har noe, men har sett minimalt av mammaklær på nettsidene deres.
 
En liten digresjon, men siden vi først er inne på HM-bukser ...
Jeg røsket ut HM-mammabuksa fra klesskapet her en morgen og fikk den fankern ikke på meg! Dro den med meg videre til badet for å prøve litt hardere, men det var ikke sjans til å få den over hoftene. Jeg har pleid å være str. 38/40, men kjøpte buksa i str. 42, siden jeg har gått opp litt i vekt og heller vil ha litt å gå på enn å måtte kjøpe ny med én gang. Trodde ikke det skulle være mulig å vokse ut av størrelser SÅ fort! Dårlig start på dagen. Måtte lete litt videre i skapet etter en annen bukse, og sto plutselig med en identisk en i hånda. Viste seg at jeg hadde strevd med å få på meg en av buksene til en av mine str. 34/36-venninner som har vært snille og lånt meg mammaklærne sine. Alt av bukser fra disse la jeg unna med én gang. Trodde jeg. :)
 
Tror jeg må finne meg en større H&M da, for de hadde ikke slim fit der jeg var. Takk! :)
 
Back
Topp