Mammabox

Uff, nei sånn skal det ikke være. Er ikke akkurat bra reklame for sponsorene nei:rolleyes: Har ikke fått bestilt den mammaboxen fordi enten har det blitt borte og når jeg skulle prøve nå så har det vært problemer:( Kjedelig.
Kjedelig. Men hvis det er trøst så er det den dårligste boksen jeg har fått. Likte bedre Apotek1 sin, og så er det mange som skryter av Rimi sin. Men den kan man ikke hente før helt mot termin tror jeg. :)

Eneste bra tingen jeg fikk var en nuk smokk hehe .. Bare gammal reklame og er gammelt blad ..

Og så fikk jeg en body i str 74. :p Ikke særlig fin, og veldig rar i formen. :p Resten var vel reklame og utgåtte tilbud.
ja fikk en guttebody jeg .. i 74.. skal ha jente hehe så venninna mi som fikk gutt for litt siden skal få den :P

Supert om det fungerer, men sikkert ikke noe bra reklame for sponsorene når produktene er utgått. Jeg fikk et 2 mnd gammelt blad, og et gavekort som gikk ut dagen før jeg hentet boksen.
Det nevnte jeg faktisk i mailen. Du er ikke den eneste og mange har klaget.

Jeg sa det til de at problemet er at de sender bokser ut før registrering så det er fort at det blir "feil" antall bokser på lokasjonene. De burde jo heller registrere først så sende boksene til dit de hører hjemme hvis de bare skal slippe 1500 i mnd. Men de slipper faktisk flere og da blir boksene gamle. :(

Jeg ga opp etter at de gikk tom hver gang jeg skulle prøve å bestille en, eller at det var problemer med siden. Får holde meg til Apotek pakkene fra Vitusapotek og Apotek1 ^_^

Back
Topp