Mammabox

Om man ikke trenger å slanke seg så er det vel bare å kaste det innholdet? Det er en gratisbox til nybakte mammaer, innholdet kan ikke være tilpasset alle.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
kast det ja, ikke vanskeligere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er supre oppskrifter der uansett om man slanker seg eller ikke :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Oppskrifter er bra, men jeg er såpass feminist at jeg mener det må være eget valg å slanke seg og oppsøke muligheten. Men jeg er jo ikke dummere enn at jeg ser at dette nok har vært etterspurt og for mange er en bra ting. :) Å spre informasjon om sunt kosthold er i grunn en bra ting :)

Hvem har mammaboksen?

1. Mann skal bli storebror

Man bestiller på mammabox.no får en kode på sms og henter den på barnas hus.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Har hentet min.. body, smokk, grøt og blad... Og Grete Rhode da :p ikke så mye spennende, men var da gratis :p

Man bestiller på mammabox.no får en kode på sms og henter den på barnas hus.

Å det må hentes innen 1 mnd?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg henten min i dag og synes det var bra til å være gratis :D Pysj, smokk, grøt, gasskluter og blad :)

Jeg fikk pysj, grøt, solkrem, smokk, våtservietter, gasskluter, henne blad og bursdagslys.

Last edited:
Jeg fikk pysj, grøt, solkrem, smokk, våtservietter, gasskluter, henne blad og bursdagslys.

Da fikk vi nok samme bare at du husket flere av tingene :p :D

Hentet min i dag, og man kan jo ikke klage når det er gratis!

Fikk pysj fra Refleks, smok, Henne, bursdagslys, gasskluter ++
Moro med slike pakker! Gleder meg til å hente fra andre butikker også :)

Jeg hentet min mammabox idag, fikk det samme som Cammis, Mio90 og FruUndercover. Måtte velge gutt eller jente selv om jeg ikke vet kjønn enda, så valgte gutt...pysjen var brun og hvit stripete, så veldig nøytral og fin. Noen som fikk jentepysj, hvordan så den ut? Vil gjerne vite hva jeg gikk glipp av :p

Jeg vet heller ikke kjønn og valgte og gutt. Min var blå og hvit så veldig guttete. Men spiller ingen rolle :)

Jeg vet heller ikke kjønn, men på barnas hus her fikk jeg bytte nattdrakten til en med nøytral farge :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp