Mammabox

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Ny sjanse idag for de som ikke fikk sist :)

♡ Venter en skatt i Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

jaaa jeg også .. Tusen takk :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg fikk hverken denne eller sist. Jeg tror ikke jeg gidder å be om den. Så kul er den ikke at jeg skal sitte å føle meg uttafor fordi jeg ikke får. Det er hele marketing gimmicken dems og den er bare latterlig for så bra er ikke pakka. Man skulle tro de delte ut designvesker så "eksklusiv" som den er.

Den e noe dritt! 90% slanke metoder me grete roede osv...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg er fornøyd med de jeg har fått hvertfall :) fine nattdrakter, smokk, gaskluter , blad , bok , lys , våtservietter osv. Og med tanke på at det er gratis kan vel ikke folk klage

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Blæ glemte d denne gangen og! :P

Sent from my iPad using BV Forum

Hva er det? Er ikke så oppdatert :p

M.C.F: Se mammabox.no
Jeg registrerte meg idag, men fikk ikke noe kode...kommer den etterhvert? Jeg tenker som så, at alt som er gratis er penger spart dersom det er brukbart :)

Jepp. Grete roede. Oppskrifter, tips å gratis medlemskap i noen uker

Når man e gravid å vekta øker er slanking det siste du ønsker tips om. Man vet selv at slanking er fy fy under svangerskapet.... man skal ikke måtte begynne å bekymre seg for det også

Nå er vel den boksen tenkt til etter man har fått barnet, så lenge det er body, Grøt prøver og div oppi der.. Da tenker jeg at det er helt fint med tips fra Grete roede oppi der å. Det er tross alt sunn slanking som innebærer riktig mat med riktig mengde. Er valgfritt om man gidder å se på det eller ikke. Jeg gleder meg til å sette i gang med det etter desember!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nå er vel den boksen tenkt til etter man har fått barnet, så lenge det er body, Grøt prøver og div oppi der.. Da tenker jeg at det er helt fint med tips fra Grete roede oppi der å. Det er tross alt sunn slanking som innebærer riktig mat med riktig mengde. Er valgfritt om man gidder å se på det eller ikke. Jeg gleder meg til å sette i gang med det etter desember!

Enig med du.. skal være takknemmelig istede.

Enig med du.. skal være takknemmelig istede.

Hva med de som ikke trenger å slanke seg? :( Jeg ville blitt irritert på et slikt innhold. Det er ganske fornærmede, men på en annen side er jeg helt med på at sunt kosthold er bra for Ola og Kari Normann har siste årtiet bare blitt breiere om bringa ifølge statistikken.

Hva med de som ikke trenger å slanke seg? :( Jeg ville blitt irritert på et slikt innhold. Det er ganske fornærmede, men på en annen side er jeg helt med på at sunt kosthold er bra for Ola og Kari Normann har siste årtiet bare blitt breiere om bringa ifølge statistikken.
Om man ikke trenger å slanke seg så er det vel bare å kaste det innholdet? Det er en gratisbox til nybakte mammaer, innholdet kan ikke være tilpasset alle.

Det bør være tilpasset de fleste og for mange er vekt et sårt tema. :)

Det er supre oppskrifter der uansett om man slanker seg eller ikke :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp