mamma88

siri01

Elsker forumet
du sa i en tråd her at jeg så mye yngre ut enn du hadde forestillt deg....hvor gammel trodde du egentlig at jeg var da[8|][:D][;)][8D]

ORIGINAL: mamma88

Trodde du var rundt 30 år jeg[8D] Trodde du og Tusull var nesten gjevngamle, og jeg har forestilt meg at hu var rundt 30[:)] Beklager hvis jeg tar feil Tusull[8|]

det stemmer at tusull er rundt 30[;)] men jeg ser da ikke ut som en 30 åring jeg[8D][;)](unnskyld for den tusull for det gjør ikke du heller[;)]) jeg er bare 21 jeg...blir 22 1 september...hehe...du da er du 21? 20? eldere yngre? husker ikke jeg..*ler*

ORIGINAL: mamma88

Neida, meinte ikke at du så ut som det da[8D] Tror ikke jeg har sett noe bilde av deg før[8|] Og du ser sikkert ikke ut som en 30 åring du heller Tusull, veldig usikker på om jeg har sett bilde av deg også jeg[8|]

Jeg er snart 19,5 år[:D]

da tror jeg jaggumeg at du er yngs her[:)] jeg og tusull har bilder av oss inne på mor og barn bildene[:D][;)] jeg er ung som dagen er lang jeg...haha

da har vi bursdag på samme dag, Siri01!![:D][:D]

ORIGINAL: tonje07

da har vi bursdag på samme dag, Siri01!![:D][:D]

jøss jeg har en navnsøster her inne på babyverden og en bursdagssøster[:D] i feel lucky[;)][:)]

hehe...tøft!!! [:D][:D]

Back
Topp