mamma24

Buffi

Forumet er livet
Har du svart angående byturen[8|][8|]

nei, det har jeg glemt. Sjekket det opp, men glemte å si ifra[&:]

Kan desverre ikke den dagen[&o] Håper jeg kan være med en annen gang!

ORIGINAL: Mamma24*

nei, det har jeg glemt. Sjekket det opp, men glemte å si ifra[&:]

Kan desverre ikke den dagen[&o] Håper jeg kan være med en annen gang!

Ok

Det var dumt mamma24* [&o]

Buffi: har mammaokt svart? Vet hun sa tidligere at hun ville være med på bytur. (spør deg jeg,siden hun er her så sjeldent nå)

ORIGINAL: kiki82

Buffi: har mammaokt svart? Vet hun sa tidligere at hun ville være med på bytur. (spør deg jeg,siden hun er her så sjeldent nå)

Nei det tror jeg ikke...Sender henne en pm jeg[:D][:D]

ORIGINAL: kiki82

Kan allikevel[:)]

Ja jeg skal være med! Det blir kjekt![:D]

ORIGINAL: MammaOkt

Har sendt pm til linda29, men hun har ikke svart. Jeg er jo egentlig for sen[&:]

Har sendt pm til linda29, men hun har ikke svart. Jeg er jo egentlig for sen[&:]

Nei tror ikke du er for sein, fikk PM i dag jeg også - hadde også glemt å føre meg på "lista".[:)]

Jeg kunne ikke, en litt difus avtale den dagen med noen venner. Så tok jeg ikke sjangsen på å melde meg på hvis det ble noe av det med vennene. Men ringte dem i dag for å høre, har veldig lyst å være med.
Så nå kan jeg være med allikevel[:D] 

Alt må planlegges en stund i forveien nå hvis begge skal ut..barnevakt[;)][:D] 

Jeg kunne ikke, en litt difus avtale den dagen med noen venner. Så tok jeg ikke sjangsen på å melde meg på hvis det ble noe av det med vennene. Men ringte dem i dag for å høre, har veldig lyst å være med.

Det var kjekt at du kunne bli med!!!
Blir nok veldigkos med litt mat og øl/vin med folk fra BV[:D]

Det var kjekt at du kunne bli med!!!
Blir nok veldigkos med litt mat og øl/vin med folk fra BV[:D]

Får vente å se hva linda29 sier først da.
Men tror og det kan bli veldig morsomt ja[:D]

så kjekt at du kunne være med mamma24! er nok ikke for sent, jeg gikk nettopp tur med linda29, hun har ikke bestilt bord enda![:)]

Kjekt du og blir med Mammaokt![:D]

Dette blir gøy[:D][:D]

Ka ti va det??

8 september blir det bytur i stavanger med mat og drikke..Folk fra generell og her[:)]

Okey, det va jo drid eg e på års fest den kvelden, men kansje eg ser dokke seinare på kvelen i stavanger[:D]

Back
Topp