Mamma24!

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Heeeeeeei!!!! Velkommen hjem![:)]

Hvordan har du hatt det på ferie?
Savnet deg....

Bilder?[:D]

Heisann[:)]
Kjekt å høre, savnet dere også..abstinenser å være borte så lenge[:D] Tja, ikke tatt så mye bilder egentlig, har jo bare vært på hytta. Men se om jeg kan finne noen senere. Har hatt 2 strålende uker på det blide sørland[:)]
Skjedd noe her?
Alt bra med deg og lille Sofia? Bekkenet, hvordan er det nå?

Kan tenke meg det var deilig å komme seg litt bort![:)]
Hvordan var været på sørlandet?
Fikk du og typen litt avlastning og kunne være litt for dere selv?

Joda bekkenet er litt opp og ned, går greit så lenge jeg ikke overbelaster det. Går greit å gå tur iallfall.
Skal begynne å få behansling hos fysioterapeut/manuell terapeut på tirsdag (få stabilisert bekkenet litt ++)

Ellers går det greit, driver å maler og vasker i leiligheten *puh* skal bli godt å bli ferdig![:D]
Sofia er i fin form!

Enn Ingrid da?

Deeeer var du tilbake jo. Savnet deg masse[&o][:D]

ORIGINAL: LeneChr

ORIGINAL: MammaOkt

Kan tenke meg det var deilig å komme seg litt bort![:)]
Hvordan var været på sørlandet?
Fikk du og typen litt avlastning og kunne være litt for dere selv?

Joda bekkenet er litt opp og ned, går greit så lenge jeg ikke overbelaster det. Går greit å gå tur iallfall.
Skal begynne å få behansling hos fysioterapeut/manuell terapeut på tirsdag (få stabilisert bekkenet litt ++)

Ellers går det greit, driver å maler og vasker i leiligheten *puh* skal bli godt å bli ferdig![:D]
Sofia er i fin form!

Enn Ingrid da?

2 dager med skikkelig sommervær..ellers sol, overskyet og regn om enn annen. Men godt og varmt hele tiden. Har vært en del i båten, det likte Ingrid..men hun likte ikke redningsvesten. Var i dyreparken, men Ingrid var mer opptatt av glidelåsen i jakken sin enn alle dyrene[:D]
Foreldrene hans var med oss første dagen og natten der nede (de skulle hjem fra hytten når vi kom), så de fikk være med Ingrid litt, kjempekoselig. Ellers var vi alene i 2 uker, så ingen avlastning. Men vi har kost oss masse..godt og ha tid sammen[:)]

Håper de kan gjøre noe for deg så du slipper disse bekken plagene.
Hvor tid skal dere legge ut for salg? Ja, kan tenke meg det blir godt å få det ut av verden.

Ingrid er i fin form hun også..masse nye "ord" hver dag[:D] Slipper seg litt og litt og står litt selv.

Ååå, så kos og høre..savnet dere også[:)]
Dere vært ute på noen sprell da?

ORIGINAL: ~Lucky~

Savnet dere også! Hvordan er det med deg..å magen?[:)]

Back
Topp