Mamma!

Prinsessa i tårnet

Elsker forumet
Lille Frida elsker å "prate" og i går kom det et ord som ikke var vanskelig å forstå... hun sa MAMMA! Måtte gråte en skvett. Er litt spent på om jeg får høre det i dag også eller om det bare var et engangstilfelle. Hun er nå skjønn![:)]

åååå[:D] så gøy da[:)]
må være kjempemoro å få høre barnet sitt si mamma for første gang[:D]misunner deg[;)]

ja, det er helt utrolig når ungene sier mamma ,for første gang! [:D] hos dattera mi for tida, går det i ordet "æsj"..hehe...alt er æsj for hu for tida [:D]

Tenl hvilken opplevelse for barnet også......når det etterhvert skjønner at man kan kommunisere med ord!!!! Deilig tid, kos dere.

Neimen ååå sa hun det?? Så moro da [:D][:D][:D]
Venter spent på at Sander skal si det også.. Tror jeg sier mamma foran han ca 500 ganger hver dag... hihihihi [:D][:D]

[:D] åå så herlig da [:D] det må være en utrolig deilig følse og høre han si mamma til deg ja [:D] gratulerer da [;)]

åååå noe så nydelig da....Husker tårene spratt på meg også første gangen jeg hørte veslejenta mi si mamma. Noe helt spesielt det der!!!! Jenta di ser ordentlig skjønn ut...

Så koselig [:)][:)]

Så morro da! Kan tenke meg du fikk en varm og god følelse i deg da! Gleder meg sååå masse til Elias sier mamma.. er vell en stund til d ennå, men ser for meg at jeg kommer til å storbælje!![:D]

så morro[:D]
alltid gøy når de begynner å prate..

åååååå...så gøy:)jeg inbiller meg at marcus har sagt det en gang i blandt også...men er vel litt tidlig tenker jeg...han har sagt maaam....så jeg vet ikke jeg...

Så utrolig moro :) Gleder meg til jeg hører det før første gang
(blir nok en stund til, først må jeg få ut lille tulla mi)

Gratulerer sååååååååå masse i hvertfall.
Hadde ikke vært så moro hvis det første ordet var: FISKEPINNER sånn som i reklamen.
Nå har du all grunn til å være stolt!!!!!!!!

Jeg fikk litt tårer i øynene bare av å tenke på det!

Sååååå heldig du er! Det må være verdens vakreste ord å høre fra barnet sitt den første gangen!

Kooooos dere framover!

KLem,M

Back
Topp