Mamma

RalkattLia

Forumet er livet
Huff ja da var mamman min reist herfra...Vært her siden torsdag....Helt grusomt når hun reiser...Bor ca 21 mil unna meg så er ikke bare en svipp tur....

Og jeg er vel VERDENS største mammadalt....Huff er så avhengi av henne...Håper inderlig ikke ungene mine blir så avhengi av meg...er jo koselig med litt men jeg er ekstrem...

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

ÅÅÅÅ Føler med deg!

Er skikkelig mammadalt selv!
Hun bor gudskjelov bare 5 min unna.
Vet ikke om jeg hadde overlevd å ha henne langt unna meg[&o]

Men gost vi har telefon og internett i dag da [:D]

ORIGINAL: MinaMor

ÅÅÅÅ Føler med deg!

Er skikkelig mammadalt selv!
Hun bor gudskjelov bare 5 min unna.
Vet ikke om jeg hadde overlevd å ha henne langt unna meg[&o]

Men gost vi har telefon og internett i dag da [:D]

Ja heldigvis.....er stadig på cam med henne og tlf over 10 granger til dagen...det er bare et must...hehe...
Kjenner at jeg skal prøve og få meg helt barnefri og reise en tur ned alene til henne....

aaw:/ Føler med deg, selv om jeg ikke har det sånn i det hele tatt! Snakker kanskje med henne en gang i mnd, hvis det er så ofte... Sendte mld at jeg var gravid og svaret var "ok, lykke til" haha!

Kan tenke meg tiden har flydd i hyggelig selskap. Og imellomtiden går nok tiden raskt til neste gang håper jeg.

Selv har vi mamma et par minutter unna og angrer ikke helt på at vi flytta hit nei. Så skjønner godt at det er trist å ha henne langt unna. det som er fordelen er at det blir masse kvalitetstid når dere først møtes, og ikke bare masse kvantitet og frykt for misbruk.. hehe.. stakkars mamma må jo hjelpe med alt. men så er hun jo MAMMA med store bokstaver, hva skulle man gjort uten dissa mammane.

Huff, blir vel ekstra ille når man er så hormonell for tiden...[:(] du får kose deg med alle de flotte barna dine istedet[:D]

Back
Topp