Mamma vinterjakke

ibris

Blir kjent med forumet
Noen som har anskaffet seg vinterjakke som ønsker å dele erfaringer? :)
Jobber i bhg, og har en snart 3-åring som jeg ikke kan holde inne hele vinteren, så tror jeg må gå til innkjøp av en varm jakke :)

Har bare funnet jakker på hm, men er disse varme nok til kalde vinterdager?
Ser at Stormberg har lansert ett par vinterjakker og.. noen erfaringer?

Jeg har kjøpt en på hm, men den er ikke spesielt varm! Har poppet opp noe reklame fra svangerskapet på facebooken min med gravidjakker. Kanskje de har noe?

Jobber i bhg, og har en snart 3-åring som jeg ikke kan holde inne hele vinteren, så tror jeg må gå til innkjøp av en varm jakke :)

Jeg brukte gravid parka fra hm i fjor. Funket fint den med en litt tykk genser under. Brukte den fra september til mars :) i år har jeg kjøpt meg en vanlig dunboblejakke som jeg tenker å bruke så lenge det er mulig fram til magen blir for stor. Hittil er det helt uproblematisk :)

Ville prøvd stormberg sin

Jeg syns stormberg sine dunjakker er ok til en mild vinter, men den jakka jeg har (vanlig jakke) er ikke vanntett og det er upraktisk. Nå har jeg kjøpt meg stormbergs gravid-allværsjakke og en fleecejakke, satser på å kombinere det med en stor ullgenser i vinter. Jeg er allerede så stor at de vanlige vinterjakkene mine blir for trange ;)

Jeg hadde bare en stor boblekåpe sist.. Men belte.. Har den enda trenger ikke gravid jakker bare de er store nok;-)

Bruker foreløpig samme jakken som i fjor, den er fra Only. Skikkelig varm og god, kan også ha tykkere gensere under. Den er stor og løs i formen, håper den holder til april og at ikke magen vokser utav :p

Jeg synes ikke jakkene fra H&M er varme nok. Er litt frysepinn også, så vil helst enten ha ull eller dun. Har vært på utkikk lenge og synes det er begrenset utvalg! De som ser greiest ut og som ser varme ut, har jeg funnet på Mama.licious :happy: Litt kresen i tillegg, jeg liker overhodet ikke disse boblekåpene som de fleste selger. :dead:

Back
Topp