Mamma permisjon

Hege23

Glad i forumet
Ja, bare to dager igjen på jobben :) Et bevis på at det ikke er lenge igjen, hihi.
Kjenner at jeg gruer meg litt nå, selvom jeg gleder meg masse også.
Nå virker det så nærme.

Hva skal man egentlig gjøre hjemme i 3 uker da? Før lille jenta kommer?
Sitte i soffan og se på film og spise julemarsipan? Hehe

Har dere som allerede gått til mammapermisjon fått noen nye hobby`r?
Hva gjør dere for at dagene skal gå?

Uff. Skjønner hva du mener. Jeg har også lurt mye på det. Ble sykemeldt tre uker før permisjonen, så jeg har fått seks uker hjemme. Og det er jammen meg kjedelig. Så jeg har begynt å løpe i trapper, trykke på puten, spise sterk mat og annet. Allerede blitt utolmodig.. Gjør litt husarbeid hver dag, går en lang tur, og bruker desverre litt for mye tid her inne tror jeg. [:D] Har liksom prøvd å gjøre unna en del før mirakelet kommer. Så har ryddet i alle skuffer og skap, kastet masse nips, naps og papirer. Er litt deilig. Noen som har noen gode forslag til hobbyer kanskje?

Jeg har tatt på meg jobben som bake kokk første uka i Desember.
Skal bake julekaker for min søster og min mormor :)

Det var ikke så dumt nei. Kanskje jeg skal bake litt i helga.
Ellers kan man jo handle julegaver. Lage julekort, julegaver og julepynt.
Men det er viktig å hvile litt også, sånn at man ikke er helt utslitt til den store dagen. [:)]

Vi driver å flytter, så dagene går sykt fort, mye å gjøre hele tiden. Pluss at jeg har tatt på meg juleshopping for flere i familien (som ikke har tid)

D siste tre ukene går sikkert fort... men overtid blir sikkert rimelig pes kan jeg tenke meg.... men vi satser på at lille bestemmer seg for å komme før!!!![;)]

Virker som hun er på god vei ut allerede... Jeg har masse falske rier. Håper bare ikke jeg må g¨å m det lenge, for det er ganske så slitsomt.

Hobbyer ja..har tenkt på det, det er jo hyggelig m sånne fine hjemmelegede julekort! :)
Ellers driver jeg m suduko....hehe[:D]

Suduko har vist tatt helt av *ler*

Ja, 1 dag igjen på jobb :)
Tiden flyr.......

Har faktisk ikke fått tenkt så mye d siste dagene pga flytting, men m en gang vi satt opp sengen hennes, og ting har roet seg kommer utålomodigheten. Termin 17 des. Lurer på om hun kommer før julaften..... Jordmor mente før termin pga alle kynnerne osv. Men vi får se! [:)]

Endelig lørdag :)
Siste arb i går *ler*

NÅ HAR HEGE MAMMA PERM

Bynte på permisjon for ei uke sida e oxo... men har gått sykmeldt siden mars pga dårli rygg.. ganske kjedeli kan man si ja! Men trur nok at e ha vært masse dårligere form om e hadde jobba helt til nå.. [;)]

Nå ventes bare lille gullet...[:D][:D]

1. Fri dag i mammapermisjonen min, hehe.
Skulle nesten skrevet dagbok jeg. Hehe.

Hva gjore jeg i dag: Sto opp kl 07.15 og fyra i peisen og lå på soffan med bikkja og dyna og så på Pippi-filmer og drakk melk.

Nå venter jeg på at min søster skal slutte jobben slik at henne får dratt med meg med ut snart, skal dra å kjøpe noen julegaver.

I dag er det min abdre dag hjemme. Uvant men litt deilig også. Sov lenge i dag. Hehe.
Hva driver dere med om dagen?

Begynner permisjonen 9. des, men har gått sykemeld siden jan, altso før jeg ble gravid.

Ble gjort mye husarbeid til og begynne med, så hadde vi et nytt hus som skulle tapetserest og malest.
Nå klarer jeg bare små pjask av husarbeid, rydder litt kvar dag og vasker klær osv.
Støvsuging og vasking av hele boligen tar jeg og sambo i helgene sammen.

Ellers så sitter jeg mye her inne, alt etter hvor mye jeg har og gjøre. Er som regel pålogga selv om jeg gjør litt husarbeid.

Back
Topp