Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ragnhildmor
Jeg fikk høre fra arbeidsplassen min at med 80% lønn får jeg 48 uker permisjon, og pappaen skal ha 5 uker etter det. Men så har jeg hørt noen rykter om at hvis babyen er født etter 1/7-06, så er fedrekvoten på seks uker. Stemmer det? I så fall blir det jo 47 uker på meg og seks på han.
ORIGINAL: lisa79
Med 80 % lønn så er permisjonen totalt 54 uker, mor må ta 3 uker før fødsel og 6 uker etter fødsel. De resterende ukene kan fordeles som man vil. For barn født etter 1.juli er 6 uker av permisjonstida forbeholdt far.
ORIGINAL: Jas
var akkurat innom trygdekontoret og spurte om litt forskjellig...blandt annet disse seks ukene til far...-det hadde ikke hun på trygdekontoret hørt noe om....Så nå skjønner jeg ingenting!!!![&:]
ORIGINAL: schnuppa
ORIGINAL: Jas
var akkurat innom trygdekontoret og spurte om litt forskjellig...blandt annet disse seks ukene til far...-det hadde ikke hun på trygdekontoret hørt noe om....Så nå skjønner jeg ingenting!!!![&:]
Ny regel som kommer fra 1 juli.. Er ikke alltid trygdekontoret er oppdatert synes jeg [:'(][:'(]