mamma-og pappadalt

pebbles

Gift med forumet
Merker dere at barna deres er mer skeptisk til andre nå enn da de var nyfødte? Jentene mine har begynt å bli skikkelig mamma og pappadalter. De gråter når de sitter på fanget hos andre eller blir matet av andre enn oss. Det kan bli litt problematisk etterhvert.. Om 3 uker skal vi i bryllup, og tvillingene skal etter planen være hos mamma og pappa fra lørdag til søndag. Men hvis de bare gråter og ikke vil spise eller sove der, vet jeg ikke hva vi skal gjøre! Syntes det er litt rart at dem reagerer på mamma og pappa, for de har vært mye rundt jentene etter de ble født. Andre som har opplevd ligende, evt. har erfaring med hva man kan gjøre?

har desverre ikke noe oppskrift, tar gjerne imot tips selv! Er skikkelig slitsomt, for jeg kan ikke gå ifra Christoffer mer enn ti min.. :( vi bor vegg i vegg med mine foreldre så de har han sett mye, men han e visst tryggest på mamma'n sin nå likevel.. samboeren min kan heller ikke ha han så lenge, jeg må mate ca hver annen time.. Christoffer blir fort sutrete og MÅ ha oppmerksomhet HELE tiden... [&:] kanskje det e en fase de går igjennom?? *håpe håpe*

Jeg har opplevd lignende erfaringer..............
Jeg var rundt dem i to dager før jeg leverte dem fra meg og tok stegene litt og litt......
De lekte og koste med hun masse fra mitt fang først... Så fra gulvet... Litt på fanger deres og jeg lekte med henne o.s.v... Hun har alltid grene til min far... Når jeg kom og hentet henne på sønfageb satt hun og lo av han.......... [:D][:D]

Sara var faktisk redd onkelen sin nå hun. Han bor i Molde og hun i Oslo - så får ikke sett ham så mye. Men etterhvert som de var mer sammen, mens jeg også var der, gikk det greit. Til slutt kunne jeg trekke meg helt unna og hun fortsatte å kose seg [:)]

Min er skikkelig mamma-dalt. Han gråt i begynnelsen når jeg jobbet i sommer. Selv om det var sambo som var hjemme med han. Viss han slår seg eller blir redd noe, er det kun mamma som gjelder.. veldig slitsomt.. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg heller.

Hos oss er det litt opp og ned.. Noen ganger er han mamma dalt, noenganger pappa og noen ganger er han mormor dalt.. mamma er mye sammen med han , siden mamma er naboen vår.... Arda har en skikkelig god kontakt med mamma. noe som jeg eller hverken min mann  klarer.. [:D]

Her går det veldig bra, med fremmede. Er nok ekstra kos å være hos mamma og pappa(hu ler og smiler lettere da), men er ikke noe problem å sitte hos andre. Når vi er på butikken her om dagen så er alle borte å skravler å tar på henne, så det hadde passa dårlig om hu begynte å hylskrike vær gang. Men får bare beskjed om at hu er så søt.

Back
Topp