Mamma- og babybøker

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Flere enn meg som bruker tiden i svangerskapet på å lese om svangerskap og fødsel, barnestell og utvikling?;) Kanskje noen har noen tips om bra lesestoff?:)

Jeg husker i mitt første svangerskap leste jeg det meste jeg kom over, men nå som det er nr 3 så har jeg egentlig ikke lest noe særlig. Mindre og mindre for hvert barn :P hehe

Har lest masse, men kjenner at jeg savner en bok som er ment for alenemødre. Litt kjedelig å bli minnet på at man "skulle vært to" om svangerskapet og alle forventningene på hver eneste side.

Har fått anbefalt gry nylander iaf.. lest litt i mamma for første gang - spesielt ammekapittelet..

Har lest masse, men kjenner at jeg savner en bok som er ment for alenemødre. Litt kjedelig å bli minnet på at man "skulle vært to" om svangerskapet og alle forventningene på hver eneste side.

Det er et godt poeng! Kanskje du må skrive den selv? Jeg synes at barnefar ofte blir passivisert i en del som skrives, og er ikke fornøyd med det heller.

Det er et godt poeng! Kanskje du må skrive den selv? Jeg synes at barnefar ofte blir passivisert i en del som skrives, og er ikke fornøyd med det heller.
Kanskje det! Vet om en som har blitt skrevet, men den ble kun utgitt i 1000 eksemplarer. Om jeg av en eller annen grunn skulle ha lite å gjøre når jeg har permisjon kan jeg vel begynne å skrive, hehe :)

Back
Topp