Mamma Mia

Hyssamaia!

Gift med forumet
i mars skal mamma mia settes opp i norge.. hadde vært gøy å dratt, men syntes det blir litt merkelig siden de synger sangene på norsk[&:] blir liksom ikke det samme..

Ja, synst der høres litt merkelig ut på norsk[&:] Hørete hun hovedpersonen fremføre en sang (husker ikke hvilken), men jeg synst ikke det var så veldig fint[&:] Kanskje jeg som har merkelig smak da.
Synst egentlig hele mamma mia filmen var oppskrytt jeg da....

ORIGINAL: Lois Lane

Ja, synst der høres litt merkelig ut på norsk[&:] Hørete hun hovedpersonen fremføre en sang (husker ikke hvilken), men jeg synst ikke det var så veldig fint[&:] Kanskje jeg som har merkelig smak da.

ser på god kveld norge du å?[8D] greit at stykket er på norsk, men sangene burde de hatt på engelsk[:)]

ORIGINAL: Hyssamaia!

ORIGINAL: Lois Lane

ser på god kveld norge du å?[8D] greit at stykket er på norsk, men sangene burde de hatt på engelsk[:)]

Helt enig!!!!

ORIGINAL: ~Krissie~

Var kjempegira og hadde vanvittig lyst til å dra på det helt til jeg hørte hun som skal spille Donna synge på Idrettsgallaen... Det var IKKE pent [&:] Ble dritskuffa rett og slett og revurderer de billettene asså...

Ja der var det jeg hørte henne. Satt så spent å ventet på sangen, men ble såååå skuffa. Var rett og slett tamt og dårlig, og det er jo ikke akkuratt typisk abba

[:)]

Back
Topp