Mamma mia

madonna

Glad i forumet
Jeg har sovet i hele 6 timer i strekk i natt!! Fantastisk. Føler meg kjempe opplagt i dag [:D] Endelig overskudd [:D][:D] Sover normalt 2 - 3 timer pr dag så dette er konge. Håper på flere slike netter, ååååååå har en knall bra dag i dag  Håper dere også har en konge dag [:D]

flott med sånne netter![:D] heldig du, meste eg sove sammehengandes no er 4 timer. vatnet i kroppen ligge å presse på nerver og blodårer i ryggen, så eg miste følelsen i armer og hender[&:] på en smertefull måte[&o]

du får ha en koselig dag og bruke utkviltheten på en fornuftig måte[:D]

Så bra!! Vi får sove så mye vi kan nå, snart har vi noen små som trenger mat om natta! [:)] men det blir jo koselig da....

Jeg har faktisk ikke vært på do etter midnatt i natt!! Det er helt utrolig!! Pleier alltid å være en gang til, noen ganger to..... Men fy som jeg måtte tissa da jeg skulle stå opp! [:@] unna vei, her kommer mor!

noen så er heldige..sover veldig dårlig her...

Oj så deili da!!!

Ingen ting er som mange timers nattesøvn...

Supert!!!! Deilig det da.. Nyt dagen idag![;)]

Så bra då! Søvn e jo veldig viktig! Håpe det fortsette sånn då!!

ORIGINAL: tinejento

Supert!!!! Deilig det da.. Nyt dagen idag![;)]

Signerer

Så herlig!!![:)] det er noe jeg drømmer om for tiden, å kunne sove såå lenge i strekk!!
Gleder meg til å få "normal" blære igjen.. det er noe drit å stå opp for å tisse en skvett!!![&:][8D]
Ha en flott dag!!

Back
Topp