Mamma med MS

Jeg blir gjerne med i en privat gruppe på facebook. Aller helst en mest mulig hemmelig om det går, jeg er nemlig ikke helt åpen om sykdommen ennå. Dette fordi jeg er i en jobbsøker prosess og da er det nok best å holde munn om at man er syk.

Da ligger det en gruppe: småbarnsmamma og ms. på FB. Meld dere gjerne på så vi kan bli litt kjent :)

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_135479519840481

sendt forespørsel eg [:)]

Jeg har godtatt :)

Hvis noen er usikker på å bi med på FB... kan ikke medlemmer se noe annet en hovedside og navn, dersom man ikke velger å bli venner.

Veldig bra tiltak, men jeg er litt tilbakeholden enn så lenge! Har jo ikke sagt til noen at jeg har MS, så kjenner jeg er litt "redd" enda!

ORIGINAL: Jente32

Veldig bra tiltak, men jeg er litt tilbakeholden enn så lenge! Har jo ikke sagt til noen at jeg har MS, så kjenner jeg er litt "redd" enda!

Det skjønner jeg godt og du velger jo helt selv:)

På min vegg står det ingenting om gruppa eller hva jeg skriver der, om du er redd for det. Den er lukket og jeg mener også den ikke kan søkes opp, dersom man ikke vet om den, men det kan du kanskje teste ut.

Uansett, det hadde vært hyggelig å treffe deg der, men skriv gjerne innom her om du heller vil det :)

Takk for koselig mail jente32!!

Jeg synes det er trist at det er andre der ute som har det på samme måten som meg, med tanke på behovet for å holde oss i "skjul". Men gruppa på FaceBook er skjult, så ingen vil "finne" oss der!! Jeg synes det hadde vært koselig å bli kjent med deg siden vi har mye av samme "historien" og ikke minst at vi bor som vi bor!!

Hei og takk for koselige tilbakemeldinger! Jeg er ganske ambivalent på det her, kunne gjerne tenke meg meningsutvekslinger og sånn med dere, men er ikke klar for å fortelle andre det! Orker ikke bli "vet-dere-hvaaaa-hun-har-fått-ms"snakkisen.. Verden blir så liten på facebook! kom inn på forsiden på gruppa, så fikk jo navn og bilde på dere der. Ser ut som veldig hyggelige jenter,da! [:D] Jeg får sitte litt i tenkeboksen! Føler meg skikkelig sær, er egentlig ikke det. Noen vil kanskje si at jeg tror jeg er verdens midtpunkt også, i og med at jeg tror at alle skal bli så opptatt av diagnosen min. Jeg tror IKKE at jeg er det![;)] Foreldrene mine vet det ikke en gang, er så redd de skal bli så lei seg.. -Vil ihvertfall ikke at noen skal finne det ut via facebook! Vel, dette er mitt issue, tydeligvis! Har sikkert flere, hehe..[:D] Har ihvertfall innsikt nok til å forstå at i bunn og grunn dreier det seg om redsel for fremtida!

Jente32 jeg har sendt deg mail!!

Skjønner deg veldig godt som sagt tidligere, og er nok ikke så hyggelig for noen du kjenner godt å få vite det  via FaceBook. Men jeg tenker som så at de som ikke vet at jeg har MS ikke vil søke etter en gruppe for å se om jeg er medlem.... Men der har du meg da..... [:D]

ORIGINAL: Jente32

Hei og takk for koselige tilbakemeldinger! Jeg er ganske ambivalent på det her, kunne gjerne tenke meg meningsutvekslinger og sånn med dere, men er ikke klar for å fortelle andre det! Orker ikke bli "vet-dere-hvaaaa-hun-har-fått-ms"snakkisen.. Verden blir så liten på facebook! kom inn på forsiden på gruppa, så fikk jo navn og bilde på dere der. Ser ut som veldig hyggelige jenter,da! [:D] Jeg får sitte litt i tenkeboksen! Føler meg skikkelig sær, er egentlig ikke det. Noen vil kanskje si at jeg tror jeg er verdens midtpunkt også, i og med at jeg tror at alle skal bli så opptatt av diagnosen min. Jeg tror IKKE at jeg er det![;)] Foreldrene mine vet det ikke en gang, er så redd de skal bli så lei seg.. -Vil ihvertfall ikke at noen skal finne det ut via facebook! Vel, dette er mitt issue, tydeligvis! Har sikkert flere, hehe..[:D] Har ihvertfall innsikt nok til å forstå at i bunn og grunn dreier det seg om redsel for fremtida!

Skjønner deg godt jente32! Det er du som bestemmer når andre skal vite det.
Jeg tror jeg kan endre navnet på gruppa slik at den har en helt nøytralt navn, det var jo ikke meningen at andre kanskje skal søke, men at vi her kan prate litt mer :)

Si ifra, jente32, og gjerne kom med forslag på navnendring så gjør jeg det.

Back
Topp