Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Jente32
Veldig bra tiltak, men jeg er litt tilbakeholden enn så lenge! Har jo ikke sagt til noen at jeg har MS, så kjenner jeg er litt "redd" enda!
ORIGINAL: Jente32
Hei og takk for koselige tilbakemeldinger! Jeg er ganske ambivalent på det her, kunne gjerne tenke meg meningsutvekslinger og sånn med dere, men er ikke klar for å fortelle andre det! Orker ikke bli "vet-dere-hvaaaa-hun-har-fått-ms"snakkisen.. Verden blir så liten på facebook! kom inn på forsiden på gruppa, så fikk jo navn og bilde på dere der. Ser ut som veldig hyggelige jenter,da! [:D] Jeg får sitte litt i tenkeboksen! Føler meg skikkelig sær, er egentlig ikke det. Noen vil kanskje si at jeg tror jeg er verdens midtpunkt også, i og med at jeg tror at alle skal bli så opptatt av diagnosen min. Jeg tror IKKE at jeg er det![;)] Foreldrene mine vet det ikke en gang, er så redd de skal bli så lei seg.. -Vil ihvertfall ikke at noen skal finne det ut via facebook! Vel, dette er mitt issue, tydeligvis! Har sikkert flere, hehe..[:D] Har ihvertfall innsikt nok til å forstå at i bunn og grunn dreier det seg om redsel for fremtida!