Mamma klær....

snuppelura13

Flørter med forumet
Hei, jeg var inne et sted på nettet og så det var mange fine klær til oss som har voksende mager, og tenkte jeg skulle bestille meg noen genserer, men nå har jeg helt glemt hvor jeg var inne..... noen som kan hjelpe meg med det??Det var tekst på genserene også.......       takk...:) mens jeg er her nå noen som har noen gode råd mot halsbrann? prøvde Gavison, men det klarte jeg ikke for den kom opp igjen......

kan det ikke vær BIM shoppen på barnimagen eller www.nine.no ? æ har iallefall en t sjorte derfra med skrifta, jeg er ikke feit men gravid på..de har masse tøfft dr

Prøv link tyggetabletter. De kan du spise så mye du vil av (hørte noen snakka om at det var to sorter, en for gravide og en ikke).

Hei! Prøv denne: www.too-chic.com, her har de masse fine klær for oss, og de er ikke så forferdelig dyre heller.

ORIGINAL: mamma_1. time

love harts, ska visst funka kjempe bra...

signerer den!! [:D] syns de er helt utrolige!! jeg går vanligvis på medisin pga sinnsykt sterke oppstøt ( har feil på reflux-klaffen),men tenk at da noe så enklelt som love hearts demper oppstøtene mine!! [:D]  veldig glad de fins! [:)]

Back
Topp