Mamma klær

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Var i by'n i dag for tenkte jeg skulle prøve å finne meg en mammajeans, tror du jeg fant:( nei for på hm i sandefjord der slutta alle størrelser på 42, har ikke vært str 42 på mange år er 44/46, har ikke gitt opp skal prøve i larvik for de har bedre utvalg enn i sandefjord.
Har ikke lyst til å betale 500 for ei bukse heller.
Kjenner jeg ble meget irritert endte opp med to pene kosebukser fra cubus.
Så er det noen som vet hvor det er mulig å få tak i bukser som er 44/46 å helst lage i bena?
:) :) :)

hm.com har 44 og 46 i mamma bukser

Hm har 44 og 46 i nettbutikken iallefall :)

Så kjedelig at de ikke hadde i størrelsen! Jeg er veldig fornøyd med hm sin nettbutikk, kanskje de har der :-)

Nettbutikken til hm. Kjøpte nettopp en super skinny jeans i 46 til 249,- :) De hadde en igjen på butikken her sist, men jeg måtte ha en til. Kjøpte også skinny jeans sist, men den er grusom, må dras opp HELE tiden! Ikke la deg lure av navnet super skinny, det er bare at den er litt tettsittende, men veldig stretch. Behagelig på synes jeg.

Jeg har ei i str 44, har gått ned til str 36 nå, så blir nok ikke brukt her. Du kan få den av meg hvis du betaler frakt. Send meg adressen din på pm så sender jeg :)

Problemet er at jeg helst vil prøve klærna, for er ikke like lett med bukser når man helst skal ha 36 tommer eller 90 cm i ben innerlengde. Skal se I larvik til lørdag, å finne ut hvilken størrelse jeg må ha, så ender jeg vel opp med å bestille på nett.
Har sett mye på en engelsk butikk, new look men er veldig usikker på størrelsen der.
Problemet er at jeg snart ikke har klær som passer, så må ha noe rimelig snart :)

Jeg og prøvde å handle meg mammaklær i går, må ha 42 i størrelse helst, men alle de hadde på HM her i byen var i str 34 eller 36, så det endte veldig stygt...stakkars mannen som fikk kjeft for at han prøvde komme med forslag til klær...og ingen passa...:p

Begynner å haste her også. har fortsatt et par skjørt som ikke strammer for mye, og en kjole, men tightsen begynner å bli trang. Skal til by'n om en uke, og håper jeg holder ut til da :D

Back
Topp