Mamma klær

OceanGirl1

Betatt av forumet
Noen som har begynt med det?
:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Heldigvis ikke:) håpe æ klare å finne vanlige klær det hær svangerskapet å:) Personlig syns æ det blir bortkasta penga å kjøpe klær æ bare kan bruke hvis æ e gravid:p Æ e sær på den måten

nei, men vet jeg kommer til å bruke noen mammabukser , pga de er så behagelig, og tenkte kjøpe en mamma ytterjakke denne gangen... har jo masse store gode vanlige gensere, så satser på de holder :p men av erfaring så får jeg diiiiiiger mage, så har noen gravid topper også på lur hvis det blir nødvendig... :) Håper jeg ikke trenger bruke mammaklær før oul.. Bor i joggebukser på jobb til vanlig, og d er jo behagelig uanset..

Har et par bukser liggende klare, men de har vært litt varme å bruke til nå. Brukte vanlige jeans med hårstrikk på jobb her om dagen, og det var IKKE behagelig!

Jeg har begynt å bruke noen bukser innimellom :)
Ellers er jeg veldig gla i de klærne jeg kjøpte sist. Jeg sluttet ikke å bruke de etter at jeg var ferdig gravid, men så hadde jeg litt ekstra etterpå og har hofter, mens jeg er smal over midja.. så gravidklær (gensere, skjorter) passer meg faktisk bedre i formen enn mye andre klær (hvor jeg fort kan miste fasongen fordi jeg må kjøpe de "for store").

Jeg sluttet heller aldri å bruke enkelte plagg fra forrige gang.. hehe
må nok ut å se om jeg kan finne noe nytt i tilegg snart..
er veldig glad i disse løse toppene nå sålenge jeg ikke har sagt noe..
så blir det vel mere ettersittende etterhert som magen blir stor..

Ikke enda. Men fikk pakke i posten fra H&M i går, har handlet mammabukser der på salg (ca 100 kr per) og de var kjempefine, så nå er jeg klar for magen! :D

Ikke enda. Men fikk pakke i posten fra H&M i går, har handlet mammabukser der på salg (ca 100 kr per) og de var kjempefine, så nå er jeg klar for magen! :D
Så gøy :-) jeg siklet lenge på de salgs klærne. Men nå når d nærmer seg ul ( tenkte bestille når eg ser hjerteslag), og nå er d så godt som tomt for min str :-P får vente på neste runde med salg.. Hehe

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg trur det eneste jeg kommer til å kjøpe av mammaklær er bukser.. Siden vi blir svære på vinteren så har jeg masse store tykke gensere som forhåpentlig vis passer inn når jeg kommer sålangt. Også kommer jeg til å kjøpe t-shorter i store størrelser :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Så gøy :) jeg siklet lenge på de salgs klærne. Men nå når d nærmer seg ul ( tenkte bestille når eg ser hjerteslag), og nå er d så godt som tomt for min str :p får vente på neste runde med salg.. Hehe

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Var derfor jeg tenkte at jeg for en gangs skyld skulle være litt tidlig ute... :p Jeg visste fra de forrige rundene at jeg synes disse gravidbuksene er okei, så da satset jeg alt på det og kjøpte 4 i ulike fasonger/farger. Nå føler jeg meg så forberedt som jeg aldri har vært før! :D

Jeg begynte å bruke mamma thigts denne uka. Hater at det strammer over magen. :)

Jeg trur det eneste jeg kommer til å kjøpe av mammaklær er bukser.. Siden vi blir svære på vinteren så har jeg masse store tykke gensere som forhåpentlig vis passer inn når jeg kommer sålangt. Også kommer jeg til å kjøpe t-shorter i store størrelser :)

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Ja det er min plan og. Har så langt to buksee og kjøpt en sånn knappegreie for å vie ut de vanlige buksene mine. T-skjorter kan jeg låne av mannen ;)

Nei, men jeg har sett de har mye fint av mamma klær på zalando.no

Tipper jeg begynner å bruke om 4-5 uker. :)

venter barn nummer to 03.03.15

Tok på gravidolabuksa i dag. Ufattelig oppblåst og kvalm og frista ikke med tight olabukse når vi skulle bort på besøk da

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Niks.. de vanlige buksene passer som før fortsatt. Men bestilte i dag ei gravidbukse som var på salg på shopbop, ei svart fra Citizen. Kommer til å kjøpe en til, vanlig olastoff, litt senere. Bare vente på discout koder. Håper jeg kan gå i vanlige klær lengst mulig. Men vinteren er jo fin, med strømpebukser og kjoler, så ser ikke at det skal bli noe stort problem:-)

Jeg passer enda mine dr.denim bukser fra carlings , de strammer over magen da så bruker de ikke , bare prøvde de på :) men så så jeg på HM sine sider , å tenkte bestille bukser på salg. Men når jeg bruker xs i bukser hvordan størrelser må jeg ha i gravidbuksene på HM, 34 eller 36?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp